Upravljanje kamerom u računalnoj igri

Sažetak na hrvatskom: Upravljanje kamerom u računalnim igrama je postupak kojim se temeljem trenutne situacije u igri i akcija igrača u stvarnom vremenu upravlja položajem i parametrima virtualne kamere. Osnovni cilj upravljanja je da igrač u svakom trenutku ima optimalan pogled na scenu u igri, no...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48880/Details
Glavni autor: Mesarić, Josip (-)
Ostali autori: Pandžić, Igor Sunday (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, J. Mesarić, 2019.
Predmet:
LEADER 02691na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid4640 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Mesarić, Josip 
245 1 0 |a Upravljanje kamerom u računalnoj igri :  |b diplomski rad /  |c Josip Mesarić ; [mentor Igor Sunday Pandžić]. 
246 1 |a Camera Control in a Computer Game  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b J. Mesarić,  |c 2019. 
300 |a 34 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2019-02-08, datum završetka: 2019-02-27 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Upravljanje kamerom u računalnim igrama je postupak kojim se temeljem trenutne situacije u igri i akcija igrača u stvarnom vremenu upravlja položajem i parametrima virtualne kamere. Osnovni cilj upravljanja je da igrač u svakom trenutku ima optimalan pogled na scenu u igri, no dinamikom kamere mogu se postići i dramatički efekti vezani uz trenutne događaje u igri. U izradi algoritma za upravljanje kamerom cilj je postići ravnotežu između automatizacije postupka s jedne strane i slobode izražavanja s druge tako da se prilikom samog kreiranja dijelova igre može upravljati efektima kamere, ali da nije potrebno ručno definirati svaki detalj pokreta kamere. Kroz ovaj diplomski rad proširena je igra tipa platformer koja je razvijena za vrijeme diplomskog projekta naprednim sustavom za upravljanje kamerom. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Camera control in computer games is a procedure by which the position and the parameters of virtual camera are managed, based on current situation in the game and the players actions. The main aim of camera control is constantly subordinated to making sure that the visibility of the virtual world is optimal, but camera movement can also provide dramatic effects correlated with current game situations. When it comes to making the algorithm for camera control, the aim is to reach a balance between the automation of the procedure and creative freedom, so that in the process of creating the game camera effects can be controlled, but it is not necessary to manually define every detail of its movement. Through this master thesis, the platformer game that has been developed as a masters degree project is further developed with an advanced system for virtual camera control. 
653 1 |a Unity, kamera, Bezier, splajn, računalne igre, dizajn 
653 1 |a Unity, camera, Bezier, spline, games, design 
700 1 |a Pandžić, Igor Sunday  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 48880  |d 48880