Sustav vizualne podrške za strukturirano učenje
Sažetak na hrvatskom: Ovaj diplomski rad opisuje sustave vizualne podrške s naglaskom na vizualne rasporede i načine na koje oni pomažu djeci koja pate od poremećaja iz spektra autizma kod poticanja vještina sekvencioniranja, razumijevanja slijeda aktivnosti u vremenu, smanjivanja anksioznosti i opć...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50426/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Vertlberg, Lara (-) |
Ostali autori: | Car, Željka (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Drugo |
Impresum: |
Zagreb,
L. Vertlberg,
2017.
|
Predmet: |
aktivnost
> simbol
> aplikacija
> vizualni raspored
> korisnik
> sustav vizualne podrške
> VIPER
> poremećaj spektra autizma
> ASD
activity
> symbol
> application
> visual schedule
> user
> visual support system
> VIPER
> autism spectre disorder
> ASD
|
APA stil citiranja
Vertlberg, L., & Car, Ž. (2017). Sustav vizualne podrške za strukturirano učenje: Sustav vizualne podrške za strukturirano učenje : diplomski rad. Zagreb: L. Vertlberg.
Chicago stil citiranjaVertlberg, Lara, and Željka Car. Sustav vizualne podrške za strukturirano učenje: Sustav vizualne podrške za strukturirano učenje : diplomski rad. Zagreb: L. Vertlberg, 2017.
MLA stil citiranjaVertlberg, Lara, and Željka Car. Sustav vizualne podrške za strukturirano učenje: Sustav vizualne podrške za strukturirano učenje : diplomski rad. Zagreb: L. Vertlberg, 2017.