Određivanje putanje algoritmom D* u virtualnom okolišu

Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad obrađuje određivanje putanje u dinamičkom virtualnom prostoru koristeći D* algoritam. Objašnjen je način rada D* i D* Lite algoritma i dana je usporedba sa tradicionalnim statičkim algoritmima. Ukratko su opisane prednosti dinamičkih pri radu s dinamičkim prostorom. P...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51484/Details
Glavni autor: Pavletić, Filip (-)
Ostali autori: Mihajlović, Željka (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, F. Pavletić, 2019.
Predmet:
LEADER 02056na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6899 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Pavletić, Filip  |9 40772 
245 1 0 |a Određivanje putanje algoritmom D* u virtualnom okolišu :  |b završni rad /  |c Filip Pavletić ; [mentor Željka Mihajlović]. 
246 1 |a D* Pathfinding in Virtual Environment  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b F. Pavletić,  |c 2019. 
300 |a 23 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2018-06-15, datum završetka: 2019-06-19 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad obrađuje određivanje putanje u dinamičkom virtualnom prostoru koristeći D* algoritam. Objašnjen je način rada D* i D* Lite algoritma i dana je usporedba sa tradicionalnim statičkim algoritmima. Ukratko su opisane prednosti dinamičkih pri radu s dinamičkim prostorom. Ponuđen je način implementacije D* Lite algoritma u Unity grafičkom pogonu. Na kraju su iskazane situacije u kojima je poželjno koristiti D*, mane trenutne implementacije i načini na koje bi se te mane u daljnjem razvoju mogle ispraviti. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This paper deals with pathfinding in dynamic virtual environments using the D* algorithm. We take a look at how D* and D* Lite work and compare them to traditional static algorithms. A quick summary of the advantages of dynamic algorithms when dealing with dynamic environments is provided. A Unity based D* Lite implementation is included. Finally, we discuss situations where D* should be used, assess the flaws of our implementation and provide suggestions on how to improve it in future development. 
653 1 |a Određivanje putanje  |a D*  |a D* Lite  |a NavMesh  |a Unity  |a C# 
653 1 |a Pathfinding  |a D*  |a D* Lite  |a NavMesh  |a Unity  |a C# 
700 1 |a Mihajlović, Željka  |4 ths  |9 9548 
942 |c Z 
999 |c 51484  |d 51484