Pridonose li osobne karakteristike nastavnika vrsti interakcije koju ostvaruju sa svojim učenicima?
Neke osobne karakteristike nastavnika i ponašanja nastavnika povezani su s učeničkim uspjehom. Transakcijski model procesa poučavanje – učenje (Huitt, 1995.) pretpostavlja da osobne karakteristike nastavnika utječu na uspjeh u učenju, i to ponašanjem samoga nastavnika. Stoga je cilj ovog istraživanj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000527386 |
---|---|
Matična publikacija: |
Društvena istraživanja 19 (2010), 6(110) ; str. 973-994 |
Glavni autor: | Šimić Šašić, Slavica (-) |
Ostali autori: | Sorić, Izabela (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Društvena istraživanja |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: