Pridonose li osobne karakteristike nastavnika vrsti interakcije koju ostvaruju sa svojim učenicima?
Neke osobne karakteristike nastavnika i ponašanja nastavnika povezani su s učeničkim uspjehom. Transakcijski model procesa poučavanje – učenje (Huitt, 1995.) pretpostavlja da osobne karakteristike nastavnika utječu na uspjeh u učenju, i to ponašanjem samoga nastavnika. Stoga je cilj ovog istraživanj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000527386/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Društvena istraživanja 19 (2010), 6(110) ; str. 973-994 |
Glavni autor: | Šimić Šašić, Slavica (-) |
Ostali autori: | Sorić, Izabela (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Društvena istraživanja |
LEADER | 02122naa a2200313 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | ZAG01000527386 | ||
003 | HR-ZaZAG | ||
005 | 20120215092350.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 110325s2010 ci | |||| ||hrv | ||
035 | |a (HR-ZaZAG)000527386 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |d HR-ZaFFD |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng |b ger | |
044 | |a ci |c hr | ||
100 | 1 | |a Šimić Šašić, Slavica | |
245 | 1 | 0 | |a Pridonose li osobne karakteristike nastavnika vrsti interakcije koju ostvaruju sa svojim učenicima? / |c Slavica Šimić Šašić, Izabela Sorić. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografske bilješke na kraju teksta ; bibliografija: str. 990-992 | ||
504 | |a Summary ; Zusammenfassung | ||
520 | |a Neke osobne karakteristike nastavnika i ponašanja nastavnika povezani su s učeničkim uspjehom. Transakcijski model procesa poučavanje – učenje (Huitt, 1995.) pretpostavlja da osobne karakteristike nastavnika utječu na uspjeh u učenju, i to ponašanjem samoga nastavnika. Stoga je cilj ovog istraživanja bio provjeriti prediktivnu vrijednost nekih osobnih karakteristika nastavnika za njegova ponašanja, odnosno za komponente interakcije nastavnik – učenik. Nastavnici stranih jezika u srednjim školama ispunili su nekoliko skala i upitnika ličnosti te na Skali interakcije učenik – nastavnik (Šimić Šašić, 2008.) i Upitniku podrške nasuprot izazovu u razrednoj interakciji (Mariani, 1997.) procijenili kakvu vrstu interakcije ostvaruju sa svojim učenicima | ||
700 | 1 | |a Sorić, Izabela | |
773 | 0 | |t Društvena istraživanja |x 1330-0288 |g 19 (2010), 6(110) ; str. 973-994 | |
998 | |a boko110325 | ||
LKR | |a ANA |b 54517 |l ZAG01 |m Pridonose li osobne karakteristike nastavnika vrsti interakcije koju ostvaruju sa svojim učenicima? / |n Društvena istraživanja (Zagreb) | ||
OWN | |a FFDI | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/drustvena-istrazivanja |y Društvena istraživanja |
PLK | |a UP |l ZAG01 |b 000054517 |m Pridonose li osobne karakteristike nastavnika vrsti interakcije koju ostvaruju sa svojim učenicima? / |n Društvena istraživanja (Zagreb) |