Development of metacognitive knowledge of reading strategies and attitudes toward reading in early adolescence

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000621594/Details
Matična publikacija: Psihologijske teme
23 (2014), 1 ; str. 77-98
Glavni autor: Kolić-Vehovec, Svjetlana (-)
Ostali autori: Rončević Zubković, Barbara (-), Pahljina-Reinić, Rosanda
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01669naa a2200337 i 4500
001 ZAG01000621594
003 HR-ZaZAG
005 20170302100825.0
007 ta
008 160621s2014 ci | |0|| ||eng
035 |9 (HR-ZaNSK)000936942 
035 |a (HR-ZaZAG)000621594 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |d HR-ZaFFD  |e ppiak 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 159.9  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 373  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Kolić-Vehovec, Svjetlana 
245 1 0 |a Development of metacognitive knowledge of reading strategies and attitudes toward reading in early adolescence :  |b the effect on reading comprehension /  |c Svjetlana Kolić-Vehovec, Barbara Rončević Zubković, Rosanda Pahljina-Reinić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: str. 94-98 
653 0 |a Metakognitivno znanje  |a Razumijevanje teksta  |a Čitanje  |a Strategije čitanja  |a Adolescenti 
700 1 |a Rončević Zubković, Barbara 
700 1 |a Pahljina-Reinić, Rosanda 
773 0 |t Psihologijske teme  |x 1332-0742  |g 23 (2014), 1 ; str. 77-98 
998 |a rpeo160621 
LKR |a ANA  |b 73818  |l ZAG01  |m Development of metacognitive knowledge of reading strategies and attitudes toward reading in early adolescence : the effect on reading comprehension  |n Psihologijske teme  |v 23 (2014), 1 ; str. 77-98  |r 7730 
OWN |a FFDI 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=178354  |y Elektronička verzija članka 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000073818  |m Development of metacognitive knowledge of reading strategies and attitudes toward reading in early adolescence : the effect on reading comprehension  |n U: Psihologijske teme