Kontekst, pretpostavke i problemi ekološke edukacije

Pitanje ekološke dukacije, kakav god bio njezin curriculum, prelazi granice obrazovanja pojedinca i školskog obrazovanja. Za to je ponajprije odgovorno društvo, a društvena (ne)odgovornost prenosi se i na ostale institucije društva. To nikako ne oslobađa pojedinca od odgovornosti za (ne)učnjeno. Eko...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:304869/Details
Matična publikacija: Hrvatska revija
48 (1998), 3 ; str. 544-554
Glavni autor: Cifrić, Ivan (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01857naa a2200241uu 4500
008 131105s1998 xx hrv|d
022 |a 1330-2493 
035 |a (CROSBI)28631 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Cifrić, Ivan 
245 1 0 |a Kontekst, pretpostavke i problemi ekološke edukacije /  |c Cifrić, Ivan. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Context, Suppositions and Problems of Environmental Education 
300 |a 544-554  |f str. 
363 |a 48  |b 3  |i 1998 
520 |a Pitanje ekološke dukacije, kakav god bio njezin curriculum, prelazi granice obrazovanja pojedinca i školskog obrazovanja. Za to je ponajprije odgovorno društvo, a društvena (ne)odgovornost prenosi se i na ostale institucije društva. To nikako ne oslobađa pojedinca od odgovornosti za (ne)učnjeno. Ekološka edukacija potrebna je, ne samo zato što smo ekološki needucirani, nego zato što institucionalno i pojedinačno djelovanje mora biti primjereno sadašnjem trenutku, a mišljenje otvoreno kreativnim potencijalima za budućnost. Danas čovječanstvo raspolaže s dovoljno znanja o okolišu, ali suštinski ne mijenja svoje vrijednosti. Ekološka edukacija smjera promjeni postojećih vrijednosti koje su dovele do ekološke ignorancije. Za uspješnu ekološku edukaciju potrebno je stvoriti pogodnu društvenu klimu koja će propitivati postojeću empiriju i društvene ciljeve razvoja, imajući na umu da pored struktura i čovjeka - društva, postoji i sav ostali živi svijet. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130700 
546 |a HRV 
690 |a 5.05 
693 |a ekološka edukacija, ekološka etika, okoliš  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a environment, environmental education, environmental ethics  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Hrvatska revija  |x 1330-2493  |g 48 (1998), 3 ; str. 544-554 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 1  |z Strucni - clanak 
999 |c 304869  |d 304867