Kako motivirani učenici uče strani jezik?

U članku je riječ o povezanosti motivacije sa strategijama učenja. Opisuje se istraživanje provedeno na uzorku hrvatskih učenika engleskog kao stranog jezika. Podaci o strategijama prikupljeni su pomoću upitnika SILL (Oxford, 1990), a motivacija mjerena upitnikom izrađenim posebno za hrvatske učenik...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305027/Details
Matična publikacija: Strani jezici
XXVIII (1999), 3-4 ; str. 191-196
Glavni autor: Mihaljević Djigunović, Jelena (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01475naa a2200241uu 4500
008 131105s1999 xx hrv|d
022 |a 0351-0840 
035 |a (CROSBI)47998 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Mihaljević Djigunović, Jelena 
245 1 0 |a Kako motivirani učenici uče strani jezik? /  |c Mihaljević Djigunović, Jelena. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a How do motivated learners go about learning a foreign language? 
300 |a 191-196  |f str. 
363 |a XXVIII  |b 3-4  |i 1999 
520 |a U članku je riječ o povezanosti motivacije sa strategijama učenja. Opisuje se istraživanje provedeno na uzorku hrvatskih učenika engleskog kao stranog jezika. Podaci o strategijama prikupljeni su pomoću upitnika SILL (Oxford, 1990), a motivacija mjerena upitnikom izrađenim posebno za hrvatske učenike engleskog jezika (Mihaljević, 1991). Utvrđena je povezanost strategija i motivacije. Dobiveni se nalazi interpretiraju s oprezom, a autorica upozorava na mogućnost netočnih interpretacija kao posljedicu pojednostavljenih i nedokazanih zaključaka. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130750 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a strategija učenja, motivacija, učenje engleskog jezika  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a learning strategy, motivation, English language learning  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Strani jezici  |x 0351-0840  |g XXVIII (1999), 3-4 ; str. 191-196 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 305027  |d 305025