Kako motivirani učenici uče strani jezik?
U članku je riječ o povezanosti motivacije sa strategijama učenja. Opisuje se istraživanje provedeno na uzorku hrvatskih učenika engleskog kao stranog jezika. Podaci o strategijama prikupljeni su pomoću upitnika SILL (Oxford, 1990), a motivacija mjerena upitnikom izrađenim posebno za hrvatske učenik...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305027/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Strani jezici XXVIII (1999), 3-4 ; str. 191-196 |
Glavni autor: | Mihaljević Djigunović, Jelena (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01475naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s1999 xx hrv|d | ||
022 | |a 0351-0840 | ||
035 | |a (CROSBI)47998 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Mihaljević Djigunović, Jelena | |
245 | 1 | 0 | |a Kako motivirani učenici uče strani jezik? / |c Mihaljević Djigunović, Jelena. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a How do motivated learners go about learning a foreign language? | |
300 | |a 191-196 |f str. | ||
363 | |a XXVIII |b 3-4 |i 1999 | ||
520 | |a U članku je riječ o povezanosti motivacije sa strategijama učenja. Opisuje se istraživanje provedeno na uzorku hrvatskih učenika engleskog kao stranog jezika. Podaci o strategijama prikupljeni su pomoću upitnika SILL (Oxford, 1990), a motivacija mjerena upitnikom izrađenim posebno za hrvatske učenike engleskog jezika (Mihaljević, 1991). Utvrđena je povezanost strategija i motivacije. Dobiveni se nalazi interpretiraju s oprezom, a autorica upozorava na mogućnost netočnih interpretacija kao posljedicu pojednostavljenih i nedokazanih zaključaka. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130750 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a strategija učenja, motivacija, učenje engleskog jezika |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a learning strategy, motivation, English language learning |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Strani jezici |x 0351-0840 |g XXVIII (1999), 3-4 ; str. 191-196 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 305027 |d 305025 |