Repozitoriji digitalnog obrazovnog materijala kao sastavnica kvalitete suvremenih koncepta obrazovanja
U okrilju recentnih spoznaja o obrazovanju, suvremenog konteksta znanosti i istraživačkog rada te tehnološkog razvitka, obrazovna građa sve češće nastaje, distribuira se i postaje dostupna u digitalnom obliku. Primjereni mehanizmi i instrumenti omogućili bi organiziranje, pretraživanje i pronalaženj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306181/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Edupoint 5 (2005), 33 |
Glavni autori: | Lasić-Lazić, Jadranka (-), Banek Zorica, Mihaela (Author), Špiranec, Sonja |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://www.carnet.hr/casopis/33/clanci/1 |
LEADER | 02285naa a2200277uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2005 xx hrv|d | ||
022 | |a 1333-5987 | ||
035 | |a (CROSBI)192523 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Lasić-Lazić, Jadranka | |
245 | 1 | 0 | |a Repozitoriji digitalnog obrazovnog materijala kao sastavnica kvalitete suvremenih koncepta obrazovanja / |c Lasić-Lazić, Jadranka ; Banek Zorica, Mihaela ; Špiranec, Sonja. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Repositories of learning materials - the backbone of the modern education | |
300 | |f str. | ||
363 | |a 5 |b 33 |i 2005 | ||
520 | |a U okrilju recentnih spoznaja o obrazovanju, suvremenog konteksta znanosti i istraživačkog rada te tehnološkog razvitka, obrazovna građa sve češće nastaje, distribuira se i postaje dostupna u digitalnom obliku. Primjereni mehanizmi i instrumenti omogućili bi organiziranje, pretraživanje i pronalaženje toga materijala, a njegovo bi ponovno korištenje (reuse) doprinjelo racionalnosti i učinkovitosti procesa obrazovanja te osiguralo iscrpnije iskorištavanje intelektualnog potencijala akademske sredine. U radu su prikazani repozitoriji kao primjeri mehanizama koji omogućavaju sustavno upravljanje procesima objavljivanja, pristupa i pohrane nastavnog/obrazovnog sadržaja. Autorice nude nekoliko definicija te opisuju funkcionalnosti i moguća rješenja organizacije repozitorija. Osobitu pažnju posvećuju objektima učenja (learning objects) kao temeljnim jedinicama koje se pohranjuju u repozitorije (ili su dostupni putem njih), oko kojih se još uvijek nije iskristaliziralo jedinstveno stajalište, te mogućim problemima i nedoumicama koje se vezuju uz repozitorije i objekte učenja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130462 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a digitalni obrazovni materijal, virtualna obrazovna okruženja, repozitoriji, objekti učenja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a digital learning contents, virtual learning environments, repositories, learning objects |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Banek Zorica, Mihaela |4 aut | |
700 | 1 | |a Špiranec, Sonja |4 aut | |
773 | 0 | |t Edupoint |x 1333-5987 |g 5 (2005), 33 | |
856 | |u http://www.carnet.hr/casopis/33/clanci/1 | ||
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 306181 |d 306179 |