Repozitoriji digitalnog obrazovnog materijala kao sastavnica kvalitete suvremenih koncepta obrazovanja

U okrilju recentnih spoznaja o obrazovanju, suvremenog konteksta znanosti i istraživačkog rada te tehnološkog razvitka, obrazovna građa sve češće nastaje, distribuira se i postaje dostupna u digitalnom obliku. Primjereni mehanizmi i instrumenti omogućili bi organiziranje, pretraživanje i pronalaženj...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306181/Details
Matična publikacija: Edupoint
5 (2005), 33
Glavni autori: Lasić-Lazić, Jadranka (-), Banek Zorica, Mihaela (Author), Špiranec, Sonja
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://www.carnet.hr/casopis/33/clanci/1
LEADER 02285naa a2200277uu 4500
008 131105s2005 xx hrv|d
022 |a 1333-5987 
035 |a (CROSBI)192523 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Lasić-Lazić, Jadranka 
245 1 0 |a Repozitoriji digitalnog obrazovnog materijala kao sastavnica kvalitete suvremenih koncepta obrazovanja /  |c Lasić-Lazić, Jadranka ; Banek Zorica, Mihaela ; Špiranec, Sonja. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Repositories of learning materials - the backbone of the modern education 
300 |f str. 
363 |a 5  |b 33  |i 2005 
520 |a U okrilju recentnih spoznaja o obrazovanju, suvremenog konteksta znanosti i istraživačkog rada te tehnološkog razvitka, obrazovna građa sve češće nastaje, distribuira se i postaje dostupna u digitalnom obliku. Primjereni mehanizmi i instrumenti omogućili bi organiziranje, pretraživanje i pronalaženje toga materijala, a njegovo bi ponovno korištenje (reuse) doprinjelo racionalnosti i učinkovitosti procesa obrazovanja te osiguralo iscrpnije iskorištavanje intelektualnog potencijala akademske sredine. U radu su prikazani repozitoriji kao primjeri mehanizama koji omogućavaju sustavno upravljanje procesima objavljivanja, pristupa i pohrane nastavnog/obrazovnog sadržaja. Autorice nude nekoliko definicija te opisuju funkcionalnosti i moguća rješenja organizacije repozitorija. Osobitu pažnju posvećuju objektima učenja (learning objects) kao temeljnim jedinicama koje se pohranjuju u repozitorije (ili su dostupni putem njih), oko kojih se još uvijek nije iskristaliziralo jedinstveno stajalište, te mogućim problemima i nedoumicama koje se vezuju uz repozitorije i objekte učenja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130462 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |a digitalni obrazovni materijal, virtualna obrazovna okruženja, repozitoriji, objekti učenja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a digital learning contents, virtual learning environments, repositories, learning objects  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Banek Zorica, Mihaela  |4 aut 
700 1 |a Špiranec, Sonja  |4 aut 
773 0 |t Edupoint  |x 1333-5987  |g 5 (2005), 33 
856 |u http://www.carnet.hr/casopis/33/clanci/1 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 306181  |d 306179