Samopoimanje srednjoškolaca različitog školskog uspjeha

Cilj istraživanja bio je provjeriti razlike u samopoimanju među srednjoškolcima različitog školskog uspjeha, spola i vrste škole koju pohađaju (gimnazija ili strukovna škola), te ispitati strukturu samopoimanja učenika različitog školskog uspjeha. Istraživanje je provedeno na 308 učenika (55, 2% uče...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307236/Similar
Matična publikacija: Suvremena psihologija
10 (2007), 1 ; str. 37-54
Glavni autori: Grozdek, Matea (-), Kuterovac-Jagodić, Gordana (Author), Zarevski, Predrag
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Grozdek, M. (2007). Samopoimanje srednjoškolaca različitog školskog uspjeha: Samopoimanje srednjoškolaca različitog školskog uspjeha. Suvremena psihologija.

Chicago stil citiranja

Grozdek, Matea. "Samopoimanje srednjoškolaca različitog školskog uspjeha: Samopoimanje srednjoškolaca različitog školskog uspjeha." 2007.

MLA stil citiranja

Grozdek, Matea. "Samopoimanje srednjoškolaca različitog školskog uspjeha: Samopoimanje srednjoškolaca različitog školskog uspjeha." 2007.