Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa"
S obzirom da je u Hrvatskoj već drugu godinu u tijeku provedba reforme svih sveučilišta odnosno „ Bolonjski proces“ , ukazuje se potreba za vrednovanjem provedbe reforme, nastavnih programa i sustava ECTS bodovanja. Istraživanje je provedeno sa studenatima 1. i 2. godine Talijanistike, odnosno sa st...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307486/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Evaluacija u nastavi jezika i književnosti 1 (2008), str. 185-191 |
Glavni autori: | Damiani Einwalter, Ingrid (-), Mardešić, Sandra (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01845naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2008 xx hrv|d | ||
022 | |a 1281-5120 | ||
035 | |a (CROSBI)360992 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 896 |a Damiani Einwalter, Ingrid | |
245 | 1 | 0 | |a Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa" / |c Ingrid Damiani Einwalter, Sandra Mardešić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Student evaluation of new univesity programs | |
300 | |a 185-191 |f str. | ||
363 | |a 1 |i 2008 | ||
520 | |a S obzirom da je u Hrvatskoj već drugu godinu u tijeku provedba reforme svih sveučilišta odnosno „ Bolonjski proces“ , ukazuje se potreba za vrednovanjem provedbe reforme, nastavnih programa i sustava ECTS bodovanja. Istraživanje je provedeno sa studenatima 1. i 2. godine Talijanistike, odnosno sa studentima koji se po prvi puta susreću sa studijem na fakultetu i onima koji su već stekli određeno iskustvo. Metodom ankete ispitivali smo stavove studentata, postignute rezultate te njihove primjedbe o novom načinu studiranja, načelu semestralnosti, sustavu ECTS bodovanja. Promatrali smo i odnos između očekivanja, stvarnog sticanja znanja i sposobnosti te njihove primjene u budućem radu. Rezultati su pokazali kako postoji još velik broj otvorenih pitanja koje će trebati rješavati u tijeku provedbe same reforme. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1300869-0635 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a reforma, program, ECTS bod |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a university, programmes, reform, credits |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Evaluacija u nastavi jezika i književnosti |x 1281-5120 |g 1 (2008), str. 185-191 | |
700 | 1 | |9 927 |a Mardešić, Sandra |4 aut | |
942 | |c CLA |t 1.09 |u 2 |z Strucni - clanak | ||
999 | |c 307486 |d 307484 |