Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa"

S obzirom da je u Hrvatskoj već drugu godinu u tijeku provedba reforme svih sveučilišta odnosno „ Bolonjski proces“ , ukazuje se potreba za vrednovanjem provedbe reforme, nastavnih programa i sustava ECTS bodovanja. Istraživanje je provedeno sa studenatima 1. i 2. godine Talijanistike, odnosno sa st...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307486/Details
Matična publikacija: Evaluacija u nastavi jezika i književnosti
1 (2008), str. 185-191
Glavni autori: Damiani Einwalter, Ingrid (-), Mardešić, Sandra (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01845naa a2200253uu 4500
008 131105s2008 xx hrv|d
022 |a 1281-5120 
035 |a (CROSBI)360992 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 896  |a Damiani Einwalter, Ingrid 
245 1 0 |a Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta : primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa" /  |c Ingrid Damiani Einwalter, Sandra Mardešić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Student evaluation of new univesity programs 
300 |a 185-191  |f str. 
363 |a 1  |i 2008 
520 |a S obzirom da je u Hrvatskoj već drugu godinu u tijeku provedba reforme svih sveučilišta odnosno „ Bolonjski proces“ , ukazuje se potreba za vrednovanjem provedbe reforme, nastavnih programa i sustava ECTS bodovanja. Istraživanje je provedeno sa studenatima 1. i 2. godine Talijanistike, odnosno sa studentima koji se po prvi puta susreću sa studijem na fakultetu i onima koji su već stekli određeno iskustvo. Metodom ankete ispitivali smo stavove studentata, postignute rezultate te njihove primjedbe o novom načinu studiranja, načelu semestralnosti, sustavu ECTS bodovanja. Promatrali smo i odnos između očekivanja, stvarnog sticanja znanja i sposobnosti te njihove primjene u budućem radu. Rezultati su pokazali kako postoji još velik broj otvorenih pitanja koje će trebati rješavati u tijeku provedbe same reforme. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1300869-0635 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a reforma, program, ECTS bod  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a university, programmes, reform, credits  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Evaluacija u nastavi jezika i književnosti  |x 1281-5120  |g 1 (2008), str. 185-191 
700 1 |9 927  |a Mardešić, Sandra  |4 aut 
942 |c CLA  |t 1.09  |u 2  |z Strucni - clanak 
999 |c 307486  |d 307484