Odnos nastavnika prema romanu i školskoj interpretaciji romana
U radu su predstavljeni rezultati istraživanja suvremene nastave romana s osobitim obzirom na nastavnikovu (učiteljevu, profesorovu) ulogu u školskoj recepciji romana. Analitičko-sintetičku metodologiju autor dopunjuje empirijskim istraživanjem. Kvantitativnim i kvalitativnim raščlambama rezultata i...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309138/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja 3-4 (1981.), str. 116-126 |
Glavni autor: | Pandžić, Vlado (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01335naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s1981 xx hrv|d | ||
022 | |a 0044-4855 | ||
035 | |a (CROSBI)522057 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Pandžić, Vlado | |
245 | 1 | 0 | |a Odnos nastavnika prema romanu i školskoj interpretaciji romana / |c Pandžić, Vlado. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Teacher's relation to the novel and school interpretation of the novel | |
300 | |a 116-126 |f str. | ||
363 | |a 3-4 |i 1981. | ||
520 | |a U radu su predstavljeni rezultati istraživanja suvremene nastave romana s osobitim obzirom na nastavnikovu (učiteljevu, profesorovu) ulogu u školskoj recepciji romana. Analitičko-sintetičku metodologiju autor dopunjuje empirijskim istraživanjem. Kvantitativnim i kvalitativnim raščlambama rezultata i inventivnom interpretacijom došao je do novih spoznaja koje vrlo značajno obogaćuju hrvatsku metodičku teoriju romana. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.08 | ||
693 | |a Roman, nastavnici, školska interpretacija romana. |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Novel, teachers, school interpretation of the novel. |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja |x 0044-4855 |g 3-4 (1981.), str. 116-126 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 309138 |d 309136 |