"Milenijski" marketing izvedbenih umjetnosti

Temeljem istraživanja kazališne ponude i potražnje u Hrvatskoj, poglavito u Zagrebu, rad nudi novi pristup oglašavanju i prodaji proizvoda kazališne umjetnosti, u kontekstu tržišne konkurencije XXI. stoljeća.

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309413/Details
Matična publikacija: Kazalište : časopis za kazališnu umjetnost
33/34 (2008.), str. 102-107
Glavni autor: Krpan, Ivana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=277011
LEADER 01249caa a22002537i 4500
003 HR-ZaFF
005 20210209130655.0
008 131105s2008 ci hrv|d
999 |c 309413  |d 309411 
022 |a 1332-3539 
035 |a (CROSBI)550673 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak  |d HR-ZaFF 
100 1 |9 802  |a Krpan, Ivana 
245 1 0 |a "Milenijski" marketing izvedbenih umjetnosti /  |c Ivana Krpan. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a "Millennuim" Marketing of the Performative Arts 
300 |a 102-107  |f str. 
363 |a 33/34  |i 2008. 
520 |a Temeljem istraživanja kazališne ponude i potražnje u Hrvatskoj, poglavito u Zagrebu, rad nudi novi pristup oglašavanju i prodaji proizvoda kazališne umjetnosti, u kontekstu tržišne konkurencije XXI. stoljeća. 
546 |a HRV 
693 |a izvedbene umjetnosti, hrvatsko kazalište, kulturni marketing, kulturna politika, produkcija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a performative arts, Croatian theater, cultural marketing, cultural politics, production  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Kazalište : časopis za kazališnu umjetnost  |x 1332-3539  |g 33/34 (2008.), str. 102-107 
856 |u https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=277011 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 2  |z Strucni - clanak