"Milenijski" marketing izvedbenih umjetnosti

Temeljem istraživanja kazališne ponude i potražnje u Hrvatskoj, poglavito u Zagrebu, rad nudi novi pristup oglašavanju i prodaji proizvoda kazališne umjetnosti, u kontekstu tržišne konkurencije XXI. stoljeća.

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309413/Similar
Matična publikacija: Kazalište : časopis za kazališnu umjetnost
33/34 (2008.), str. 102-107
Glavni autor: Krpan, Ivana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=277011

APA stil citiranja

Krpan, I. (2008). "Milenijski" marketing izvedbenih umjetnosti: "Milenijski" marketing izvedbenih umjetnosti. Kazalište : časopis za kazališnu umjetnost, p. 3.

Chicago stil citiranja

Krpan, Ivana. ""Milenijski" marketing izvedbenih umjetnosti: "Milenijski" marketing izvedbenih umjetnosti." 2008: 3.

MLA stil citiranja

Krpan, Ivana. ""Milenijski" marketing izvedbenih umjetnosti: "Milenijski" marketing izvedbenih umjetnosti." 2008: 3.