Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich

U članku se analizira rodni diskurs reklamnih oglasa za tri proizvoda za pranje rublja Jugoslavenske tvornice sapuna Georg Schicht oglašavanih u hrvatskom tisku te dostupnih u osječkom javnom prostoru u razdoblju između dva svjetska rata. Reklamni oglasi za sapun Jelen, sapunske pahuljice Lux te pra...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309854/Details
Matična publikacija: Osječki zbornik
30 (2011), str. 227-238
Glavni autor: Miklošević, Željka (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01375naa a2200229uu 4500
008 131105s2011 xx hrv|d
022 |a 0473-4882 
035 |a (CROSBI)601164 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 484  |a Miklošević, Željka 
245 1 0 |a Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich /  |c Miklošević, Željka. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Ideological construction of women in the interwar period: advertisments of Georg Schicht factory 
300 |a 227-238  |f str. 
363 |a 30  |i 2011 
520 |a U članku se analizira rodni diskurs reklamnih oglasa za tri proizvoda za pranje rublja Jugoslavenske tvornice sapuna Georg Schicht oglašavanih u hrvatskom tisku te dostupnih u osječkom javnom prostoru u razdoblju između dva svjetska rata. Reklamni oglasi za sapun Jelen, sapunske pahuljice Lux te prašak za rublje Radion promatraju se u članku kao globalno sredstvo medijskog oblikovanja uloge žene u društvu prilagođavanjem hrvatskim društvenim i ekonomskim prilikama. 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |a ideologija, reklamni oglas, komunikacija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a ideology, advertisments, communication  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Osječki zbornik  |x 0473-4882  |g 30 (2011), str. 227-238 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 309854  |d 309852