Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich
U članku se analizira rodni diskurs reklamnih oglasa za tri proizvoda za pranje rublja Jugoslavenske tvornice sapuna Georg Schicht oglašavanih u hrvatskom tisku te dostupnih u osječkom javnom prostoru u razdoblju između dva svjetska rata. Reklamni oglasi za sapun Jelen, sapunske pahuljice Lux te pra...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309854/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Osječki zbornik 30 (2011), str. 227-238 |
Glavni autor: | Miklošević, Željka (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Miklošević, Ž. (2011). Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich: Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich. Osječki zbornik.
Chicago stil citiranjaMiklošević, Željka. "Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich: Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich." 2011.
MLA stil citiranjaMiklošević, Željka. "Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich: Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich." 2011.