Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich

U članku se analizira rodni diskurs reklamnih oglasa za tri proizvoda za pranje rublja Jugoslavenske tvornice sapuna Georg Schicht oglašavanih u hrvatskom tisku te dostupnih u osječkom javnom prostoru u razdoblju između dva svjetska rata. Reklamni oglasi za sapun Jelen, sapunske pahuljice Lux te pra...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309854/Similar
Matična publikacija: Osječki zbornik
30 (2011), str. 227-238
Glavni autor: Miklošević, Željka (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Miklošević, Ž. (2011). Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich: Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich. Osječki zbornik.

Chicago stil citiranja

Miklošević, Željka. "Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich: Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich." 2011.

MLA stil citiranja

Miklošević, Željka. "Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich: Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich." 2011.