Zašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju
Poglavlje donosi pregled spoznaja o učenju u visokom školstvu te opisuje različite strategije i pristupe učenju. Također su iznesene spoznaje o tome što nas sve može motivirati za učenje. Na temelju danih objašnjenja svatko od čitatelja može odrediti kakav je upravo njegov pristup učenju te kako ga...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311985/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori Čorkalo Biruški, Dinka |
| Glavni autori: | Pavlin-Bernardić, Nina (-), Rovan, Daria (Author) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Pavlin-Bernardić, N. (2009). Zašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju: Zašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju. Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori.
Chicago stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Zašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju: Zašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju." 2009.
MLA stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Zašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju: Zašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju." 2009.


