Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing
U ovom poglavlju definirat ćemo pojmove persuazije i propagande i pokazati kako se strategije djelovanja na naše stavove, mišljenja, emocije i uvjerenja primjenjuju u reklamiranju i marketingu. Objasnit ćemo o kojim sve činiteljima ovisi uspjeh pokušaja da nekoga u nešto uvjerimo i pokazati da svaki...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312052 |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori 408 |
| Glavni autori: | Čorkalo Biruški, Dinka (-), Davidović-Mušica, Nevena (Author) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
Knjižnica FFZG - SNZ
| Napomene: |
zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr |
|---|


