Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing
U ovom poglavlju definirat ćemo pojmove persuazije i propagande i pokazati kako se strategije djelovanja na naše stavove, mišljenja, emocije i uvjerenja primjenjuju u reklamiranju i marketingu. Objasnit ćemo o kojim sve činiteljima ovisi uspjeh pokušaja da nekoga u nešto uvjerimo i pokazati da svaki...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312052/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori 408 |
| Glavni autori: | Čorkalo Biruški, Dinka (-), Davidović-Mušica, Nevena (Author) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Čorkalo Biruški, D. (2009). Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing: Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing. Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori.
Chicago stil citiranjaČorkalo Biruški, Dinka. "Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing: Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing." 2009.
MLA stil citiranjaČorkalo Biruški, Dinka. "Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing: Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing." 2009.


