Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing

U ovom poglavlju definirat ćemo pojmove persuazije i propagande i pokazati kako se strategije djelovanja na naše stavove, mišljenja, emocije i uvjerenja primjenjuju u reklamiranju i marketingu. Objasnit ćemo o kojim sve činiteljima ovisi uspjeh pokušaja da nekoga u nešto uvjerimo i pokazati da svaki...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312052/Details
Matična publikacija: Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori
408
Glavni autori: Čorkalo Biruški, Dinka (-), Davidović-Mušica, Nevena (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02258naa a2200241uu 4500
005 20160902121700.0
008 131111s2009 xx hrv|d
035 |a (CROSBI)399571 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 395  |a Čorkalo Biruški, Dinka 
245 1 0 |a Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing /  |c Čorkalo Biruški, Dinka ; Davidović-Mušica, Nevena. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a How we will sell this book to you? Persuasion, propaganda, marketing 
300 |a 375-401  |f str. 
520 |a U ovom poglavlju definirat ćemo pojmove persuazije i propagande i pokazati kako se strategije djelovanja na naše stavove, mišljenja, emocije i uvjerenja primjenjuju u reklamiranju i marketingu. Objasnit ćemo o kojim sve činiteljima ovisi uspjeh pokušaja da nekoga u nešto uvjerimo i pokazati da svaki element u komunikacijskom lancu – izvor poruke, sama poruka, kanal kojim se poruka prenosi, te primatelj poruke - imaju utjecaja na ishod persuazijskog procesa. Pokazat ćemo da naša podložnost uvjeravajućim i/ili propagandnim porukama nije bezuvjetna: mnoge od poruka prihvatit ćemo kako dolaze, ne misleći previše o njima. No neke od njih – one koje su nam osobno važne, za koje smo zainteresirani ili one koje se tiču našeg vrijednosnog sustava - nastojimo vrlo pažljivo analizirati prije nego odlučimo hoćemo li prihvatiti ili odbaciti komunicirano stajalište. Vidjet ćemo kako marketinški stručnjaci koriste persuazivne i propagandne strategije da bi privukli pažnju potrošača i oblikovali oglas (i proizvod) koji će ih navesti da reklamirani proizvod požele imati i da ga na kraju - kupe. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301422-1418 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a persuazija, propaganda, marketing, promjena stavova, model vjerojatnosti elaboracije  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a persuasion, propaganda, marketing, attitude change, elaboration likelihood model  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Davidović-Mušica, Nevena  |4 aut 
773 0 |t Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori  |d Zagreb : Školska knjiga, 2009  |h 408  |n Čorkalo Biruški, Dinka  |z 9789530307186  |g str. 375-401  |w ffzg.(HR-ZaFF)230066 
942 |c POG  |t 1.17  |u 4  |z Strucni 
999 |c 312052  |d 312050