Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću
Organizacija odgojno-obrazovnog procesa vrtića treba polaziti od osnovnih značajki učenja djece rane dobi. Njihovo je učenje integrirano, utkano u cjelokupni kontekst svakodnevnog življenja u vrtiću i rezultat njihova aktivnog djelovanja (činjenja) i suradnje s drugima. Dobro razumijevanje djece i n...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312339/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh |
Glavni autori: | Slunjski, Edita (-), Malašić, Anita (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02400naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140115101236.0 | ||
008 | 131111s2009 xx hrv|d | ||
020 | |a 978953-7070-20-5 | ||
035 | |a (CROSBI)442638 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Slunjski, Edita |9 618 | |
245 | 1 | 0 | |a Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću / |c Edita Slunjski ; Anita Malašić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Children's integrated learning process and documenting their activities in the kindergarten | |
300 | |a 223-234 |f str. | ||
520 | |a Organizacija odgojno-obrazovnog procesa vrtića treba polaziti od osnovnih značajki učenja djece rane dobi. Njihovo je učenje integrirano, utkano u cjelokupni kontekst svakodnevnog življenja u vrtiću i rezultat njihova aktivnog djelovanja (činjenja) i suradnje s drugima. Dobro razumijevanje djece i njihovih autentičnih aktivnosti te izgrađivanje slike o djeci kao kompetentnim osobama koje samostalno (i s drugom djecom) istražuju, otkrivaju i aktivno izgrađuju svoja znanja, predstavlja temelj izgradnje odgojno–obrazovnog pristupa usklađenog s integriranom prirodom učenja djeteta. Pažljivo promatranje djece, dokumentiranje njihovih aktivnosti i zajednička analiza pedagoške dokumentacije, odgajateljima omogućuje dizajniranje kvalitetnijeg okruženja za učenje djece i izgrađivanje kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse. U tom procesu dokumentacija pruža nezamjenjivu pomoć. Prikupljanje, proučavanje i interpretiranje dokumentacije ne može se izvoditi po receptu ; konstruiranje dokumentacije samo po sebi predstavlja istraživački i refleksivni proces koji se i sam razvija zajedno sa subjektima odgojno–obrazovnog procesa i zapravo nikad ne završava. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a integrirano učenje djece, pedagoška dokumentacija, uloga odgajatelja, odgojno-obrazovna ustanova |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a children’s integrated learning process, pedagogical documentation, teacher’s role, educational instituti |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Malašić, Anita |4 aut | |
773 | 0 | |t Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta |d Rijeka : Grafika Zambelli, 2009 |n Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh |z 9789537070205 |g str. 223-234 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 2 |z Znanstveni | ||
999 | |c 312339 |d 312337 |