Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću

Organizacija odgojno-obrazovnog procesa vrtića treba polaziti od osnovnih značajki učenja djece rane dobi. Njihovo je učenje integrirano, utkano u cjelokupni kontekst svakodnevnog življenja u vrtiću i rezultat njihova aktivnog djelovanja (činjenja) i suradnje s drugima. Dobro razumijevanje djece i n...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312339/Details
Matična publikacija: Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta
Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh
Glavni autori: Slunjski, Edita (-), Malašić, Anita (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02400naa a2200253uu 4500
005 20140115101236.0
008 131111s2009 xx hrv|d
020 |a 978953-7070-20-5 
035 |a (CROSBI)442638 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Slunjski, Edita  |9 618 
245 1 0 |a Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću /  |c Edita Slunjski ; Anita Malašić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Children's integrated learning process and documenting their activities in the kindergarten 
300 |a 223-234  |f str. 
520 |a Organizacija odgojno-obrazovnog procesa vrtića treba polaziti od osnovnih značajki učenja djece rane dobi. Njihovo je učenje integrirano, utkano u cjelokupni kontekst svakodnevnog življenja u vrtiću i rezultat njihova aktivnog djelovanja (činjenja) i suradnje s drugima. Dobro razumijevanje djece i njihovih autentičnih aktivnosti te izgrađivanje slike o djeci kao kompetentnim osobama koje samostalno (i s drugom djecom) istražuju, otkrivaju i aktivno izgrađuju svoja znanja, predstavlja temelj izgradnje odgojno–obrazovnog pristupa usklađenog s integriranom prirodom učenja djeteta. Pažljivo promatranje djece, dokumentiranje njihovih aktivnosti i zajednička analiza pedagoške dokumentacije, odgajateljima omogućuje dizajniranje kvalitetnijeg okruženja za učenje djece i izgrađivanje kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse. U tom procesu dokumentacija pruža nezamjenjivu pomoć. Prikupljanje, proučavanje i interpretiranje dokumentacije ne može se izvoditi po receptu ; konstruiranje dokumentacije samo po sebi predstavlja istraživački i refleksivni proces koji se i sam razvija zajedno sa subjektima odgojno–obrazovnog procesa i zapravo nikad ne završava. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a integrirano učenje djece, pedagoška dokumentacija, uloga odgajatelja, odgojno-obrazovna ustanova  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a children’s integrated learning process, pedagogical documentation, teacher’s role, educational instituti  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Malašić, Anita  |4 aut 
773 0 |t Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta  |d Rijeka : Grafika Zambelli, 2009  |n Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh  |z 9789537070205  |g str. 223-234 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 2  |z Znanstveni 
999 |c 312339  |d 312337