Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću

Organizacija odgojno-obrazovnog procesa vrtića treba polaziti od osnovnih značajki učenja djece rane dobi. Njihovo je učenje integrirano, utkano u cjelokupni kontekst svakodnevnog življenja u vrtiću i rezultat njihova aktivnog djelovanja (činjenja) i suradnje s drugima. Dobro razumijevanje djece i n...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312339/Similar
Matična publikacija: Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta
Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh
Glavni autori: Slunjski, Edita (-), Malašić, Anita (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Slunjski, E. (2009). Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću: Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću. Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta.

Chicago stil citiranja

Slunjski, Edita. "Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću: Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću." 2009.

MLA stil citiranja

Slunjski, Edita. "Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću: Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću." 2009.