Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću
Organizacija odgojno-obrazovnog procesa vrtića treba polaziti od osnovnih značajki učenja djece rane dobi. Njihovo je učenje integrirano, utkano u cjelokupni kontekst svakodnevnog življenja u vrtiću i rezultat njihova aktivnog djelovanja (činjenja) i suradnje s drugima. Dobro razumijevanje djece i n...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312339/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh |
Glavni autori: | Slunjski, Edita (-), Malašić, Anita (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Slunjski, E. (2009). Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću: Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću. Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta.
Chicago stil citiranjaSlunjski, Edita. "Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću: Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću." 2009.
MLA stil citiranjaSlunjski, Edita. "Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću: Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću." 2009.