Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje
U tekstu se definiraju ishodi učenja i razine ishoda učenja te se daju primjeri kako definirati pojedine razine učenja u skladu s Bloomovom taksonomijom. U tekstu se također objašnjava pojam konstruktivnog poravnanja prema Biggsu te se na primjeru jednog kolegija prikazuju koraci u poravnanju sadrža...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312891/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike Vizek Vidović, Vlasta |
Glavni autor: | Vlahović-Štetić, Vesna (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
LEADER | 01387naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20150618144507.0 | ||
008 | 131111s2009 xx eng|d | ||
020 | |a 978953-175-333-3 | ||
035 | |a (CROSBI)548603 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 791 |a Vlahović-Štetić, Vesna | |
245 | 1 | 0 | |a Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje / |c Vlahović Štetić, Vesna. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Learning outcomes and constructive alignment | |
300 | |a 41-48 |f str. | ||
520 | |a U tekstu se definiraju ishodi učenja i razine ishoda učenja te se daju primjeri kako definirati pojedine razine učenja u skladu s Bloomovom taksonomijom. U tekstu se također objašnjava pojam konstruktivnog poravnanja prema Biggsu te se na primjeru jednog kolegija prikazuju koraci u poravnanju sadržaja poučavanja i ishoda učenja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 100-1001677-0880 | ||
546 | |a ENG | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a ishodi učenja, konstruktivno poravnanje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a learning outcomes, constructive alignment |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike |d Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009 |n Vizek Vidović, Vlasta |z 978-953-175-333-3 |g str. 41-48 |w ffzg.(HR-ZaFF)340651 | |
942 | |c POG |t 1.17 |u 3 | ||
999 | |c 312891 |d 312889 |