Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje

U tekstu se definiraju ishodi učenja i razine ishoda učenja te se daju primjeri kako definirati pojedine razine učenja u skladu s Bloomovom taksonomijom. U tekstu se također objašnjava pojam konstruktivnog poravnanja prema Biggsu te se na primjeru jednog kolegija prikazuju koraci u poravnanju sadrža...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312891/Details
Matična publikacija: Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike
Vizek Vidović, Vlasta
Glavni autor: Vlahović-Štetić, Vesna (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
LEADER 01387naa a2200241uu 4500
005 20150618144507.0
008 131111s2009 xx eng|d
020 |a 978953-175-333-3 
035 |a (CROSBI)548603 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 791  |a Vlahović-Štetić, Vesna 
245 1 0 |a Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje /  |c Vlahović Štetić, Vesna. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Learning outcomes and constructive alignment 
300 |a 41-48  |f str. 
520 |a U tekstu se definiraju ishodi učenja i razine ishoda učenja te se daju primjeri kako definirati pojedine razine učenja u skladu s Bloomovom taksonomijom. U tekstu se također objašnjava pojam konstruktivnog poravnanja prema Biggsu te se na primjeru jednog kolegija prikazuju koraci u poravnanju sadržaja poučavanja i ishoda učenja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 100-1001677-0880 
546 |a ENG 
690 |a 5.06 
693 |a ishodi učenja, konstruktivno poravnanje  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a learning outcomes, constructive alignment  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike  |d Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009  |n Vizek Vidović, Vlasta  |z 978-953-175-333-3  |g str. 41-48  |w ffzg.(HR-ZaFF)340651 
942 |c POG  |t 1.17  |u 3 
999 |c 312891  |d 312889