Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje
U tekstu se definiraju ishodi učenja i razine ishoda učenja te se daju primjeri kako definirati pojedine razine učenja u skladu s Bloomovom taksonomijom. U tekstu se također objašnjava pojam konstruktivnog poravnanja prema Biggsu te se na primjeru jednog kolegija prikazuju koraci u poravnanju sadrža...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312891/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike Vizek Vidović, Vlasta |
Glavni autor: | Vlahović-Štetić, Vesna (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
APA stil citiranja
Vlahović-Štetić, V. (2009). Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje: Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje. Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike.
Chicago stil citiranjaVlahović-Štetić, Vesna. "Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje: Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje." 2009.
MLA stil citiranjaVlahović-Štetić, Vesna. "Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje: Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje." 2009.