Istraživanje, razumijevanje i zajedničko izgrađivnje kvalitete življenja djece i odraslih u predškolskoj ustanovi
Prisutnost mnogih tradicionalizama u odgojno - obrazovnoj praksi predškolskih ustanova i tridesetak godina nakon donošenja nove, suvremene programske orijentacije, svjedoči o činjenici da kvalitetnu praksu nje moguće postići "izvana" niti "odozgo". Kvaliteta se ne "uvodi&quo...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314621/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Međunarodni stručno znanstveni skup Postignuća u praksi i teoriji predškolskog odgoja Opatija : Preluk, 2003 |
Glavni autori: | Slunjski, Edita (-), Petrović-Sočo, Biserka (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01996naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2003 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)190489 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Slunjski, Edita | |
245 | 1 | 0 | |a Istraživanje, razumijevanje i zajedničko izgrađivnje kvalitete življenja djece i odraslih u predškolskoj ustanovi / |c Slunjski, Edita ; Petrović-Sočo, Biserka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Research, understanding and cooperative building quality of children's and adult's life in preeschool institution | |
300 | |a 00-00 |f str. | ||
520 | |a Prisutnost mnogih tradicionalizama u odgojno - obrazovnoj praksi predškolskih ustanova i tridesetak godina nakon donošenja nove, suvremene programske orijentacije, svjedoči o činjenici da kvalitetnu praksu nje moguće postići "izvana" niti "odozgo". Kvaliteta se ne "uvodi" nego se stvara zajedničkim nastojanjeima svih praktičara koji svakodnevno sudjeluju u cjelokupnom življenju vtrića. To se postiže aktivnim sudjelovanjem u zajedničkom istraživanju praktičara koji proučavaju i zajedno mijenjaju i unapređuju cjelokupni organizacijski kontekst svoje ustanove, razvijajući kvalitetu življenja djece i odraslih u njoj. Zbog posebnosti kulture svakog vrtića, put razvoju kvalitete življenja u svakoj od njoh autentičan je, jedinstven i neponovljiv. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a izgrađivanje kvalitete, predškolsko dijete. odgojitelj |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a building quality, preeschool child, preeschool teacher |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Petrović-Sočo, Biserka |4 aut | |
773 | 0 | |a Međunarodni stručno znanstveni skup Postignuća u praksi i teoriji predškolskog odgoja (27.-29.03.2003. ; Opatija, Hrvatska) |t Međunarodni stručno znanstveni skup Postignuća u praksi i teoriji predškolskog odgoja |d Opatija : Preluk, 2003 |n Paragvaj, Smiljana ; Ujčić, Tajana |g str. 00-00 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Nista |z Ostalo - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 314621 |d 314619 |