Istraživanje, razumijevanje i zajedničko izgrađivnje kvalitete življenja djece i odraslih u predškolskoj ustanovi

Prisutnost mnogih tradicionalizama u odgojno - obrazovnoj praksi predškolskih ustanova i tridesetak godina nakon donošenja nove, suvremene programske orijentacije, svjedoči o činjenici da kvalitetnu praksu nje moguće postići "izvana" niti "odozgo". Kvaliteta se ne "uvodi&quo...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314621/Details
Matična publikacija: Međunarodni stručno znanstveni skup Postignuća u praksi i teoriji predškolskog odgoja
Opatija : Preluk, 2003
Glavni autori: Slunjski, Edita (-), Petrović-Sočo, Biserka (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01996naa a2200217uu 4500
008 131111s2003 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)190489 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Slunjski, Edita 
245 1 0 |a Istraživanje, razumijevanje i zajedničko izgrađivnje kvalitete življenja djece i odraslih u predškolskoj ustanovi /  |c Slunjski, Edita ; Petrović-Sočo, Biserka. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Research, understanding and cooperative building quality of children's and adult's life in preeschool institution 
300 |a 00-00  |f str. 
520 |a Prisutnost mnogih tradicionalizama u odgojno - obrazovnoj praksi predškolskih ustanova i tridesetak godina nakon donošenja nove, suvremene programske orijentacije, svjedoči o činjenici da kvalitetnu praksu nje moguće postići "izvana" niti "odozgo". Kvaliteta se ne "uvodi" nego se stvara zajedničkim nastojanjeima svih praktičara koji svakodnevno sudjeluju u cjelokupnom življenju vtrića. To se postiže aktivnim sudjelovanjem u zajedničkom istraživanju praktičara koji proučavaju i zajedno mijenjaju i unapređuju cjelokupni organizacijski kontekst svoje ustanove, razvijajući kvalitetu življenja djece i odraslih u njoj. Zbog posebnosti kulture svakog vrtića, put razvoju kvalitete življenja u svakoj od njoh autentičan je, jedinstven i neponovljiv. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a izgrađivanje kvalitete, predškolsko dijete. odgojitelj  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a building quality, preeschool child, preeschool teacher  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Petrović-Sočo, Biserka  |4 aut 
773 0 |a Međunarodni stručno znanstveni skup Postignuća u praksi i teoriji predškolskog odgoja (27.-29.03.2003. ; Opatija, Hrvatska)  |t Međunarodni stručno znanstveni skup Postignuća u praksi i teoriji predškolskog odgoja  |d Opatija : Preluk, 2003  |n Paragvaj, Smiljana ; Ujčić, Tajana  |g str. 00-00 
942 |c RZB  |u 1  |v Nista  |z Ostalo - Predavanje - CijeliRad 
999 |c 314621  |d 314619