Istraživanje, razumijevanje i zajedničko izgrađivnje kvalitete življenja djece i odraslih u predškolskoj ustanovi
Prisutnost mnogih tradicionalizama u odgojno - obrazovnoj praksi predškolskih ustanova i tridesetak godina nakon donošenja nove, suvremene programske orijentacije, svjedoči o činjenici da kvalitetnu praksu nje moguće postići "izvana" niti "odozgo". Kvaliteta se ne "uvodi&quo...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314621/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Međunarodni stručno znanstveni skup Postignuća u praksi i teoriji predškolskog odgoja Opatija : Preluk, 2003 |
| Glavni autori: | Slunjski, Edita (-), Petrović-Sočo, Biserka (Author) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 01996naa a2200217uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131111s2003 xx 1 hrv|d | ||
| 035 | |a (CROSBI)190489 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Slunjski, Edita | |
| 245 | 1 | 0 | |a Istraživanje, razumijevanje i zajedničko izgrađivnje kvalitete življenja djece i odraslih u predškolskoj ustanovi / |c Slunjski, Edita ; Petrović-Sočo, Biserka. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Research, understanding and cooperative building quality of children's and adult's life in preeschool institution | |
| 300 | |a 00-00 |f str. | ||
| 520 | |a Prisutnost mnogih tradicionalizama u odgojno - obrazovnoj praksi predškolskih ustanova i tridesetak godina nakon donošenja nove, suvremene programske orijentacije, svjedoči o činjenici da kvalitetnu praksu nje moguće postići "izvana" niti "odozgo". Kvaliteta se ne "uvodi" nego se stvara zajedničkim nastojanjeima svih praktičara koji svakodnevno sudjeluju u cjelokupnom življenju vtrića. To se postiže aktivnim sudjelovanjem u zajedničkom istraživanju praktičara koji proučavaju i zajedno mijenjaju i unapređuju cjelokupni organizacijski kontekst svoje ustanove, razvijajući kvalitetu življenja djece i odraslih u njoj. Zbog posebnosti kulture svakog vrtića, put razvoju kvalitete življenja u svakoj od njoh autentičan je, jedinstven i neponovljiv. | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.07 | ||
| 693 | |a izgrađivanje kvalitete, predškolsko dijete. odgojitelj |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a building quality, preeschool child, preeschool teacher |l eng |2 crosbi | ||
| 700 | 1 | |a Petrović-Sočo, Biserka |4 aut | |
| 773 | 0 | |a Međunarodni stručno znanstveni skup Postignuća u praksi i teoriji predškolskog odgoja (27.-29.03.2003. ; Opatija, Hrvatska) |t Međunarodni stručno znanstveni skup Postignuća u praksi i teoriji predškolskog odgoja |d Opatija : Preluk, 2003 |n Paragvaj, Smiljana ; Ujčić, Tajana |g str. 00-00 | |
| 942 | |c RZB |u 1 |v Nista |z Ostalo - Predavanje - CijeliRad | ||
| 999 | |c 314621 |d 314619 | ||