Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja
Cilj istraživanja bio je ispitati povezanost opsega dječjeg radnog pamćenja i uratka u problemskim matematičkim zadacima. U istraživanju je sudjelovalo 49 učenika prvog razreda, 83 učenika drugog razreda, 78 učenika trećeg razreda i 73 učenika četvrtog razreda osnovne škole. Ispitivanje je provelo 1...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314874/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
XVII. dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb : Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo, 2005 |
Glavni autori: | Pavlin-Bernardić, Nina (-), Vlahović-Štetić, Vesna (Author), Arambašić, Lidija |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Pavlin-Bernardić, N. (2005). Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja: Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja. XVII. dani Ramira i Zorana Bujasa.
Chicago stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja: Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja." 2005.
MLA stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja: Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja." 2005.