Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja

Cilj istraživanja bio je ispitati povezanost opsega dječjeg radnog pamćenja i uratka u problemskim matematičkim zadacima. U istraživanju je sudjelovalo 49 učenika prvog razreda, 83 učenika drugog razreda, 78 učenika trećeg razreda i 73 učenika četvrtog razreda osnovne škole. Ispitivanje je provelo 1...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314874/Similar
Matična publikacija: XVII. dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb : Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo, 2005
Glavni autori: Pavlin-Bernardić, Nina (-), Vlahović-Štetić, Vesna (Author), Arambašić, Lidija
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Pavlin-Bernardić, N. (2005). Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja: Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja. XVII. dani Ramira i Zorana Bujasa.

Chicago stil citiranja

Pavlin-Bernardić, Nina. "Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja: Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja." 2005.

MLA stil citiranja

Pavlin-Bernardić, Nina. "Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja: Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja." 2005.