Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja

Kako matematička znanja u današnjem svijetu čine dio temelja gotovo svih ljudskih djelatnosti, sve se više javlja interes za istraživanjem razvoja matematičkih pojmova. Brojna istraživanja pokazuju da razvoj matematičkih pojmova započinje vrlo rano da bi se intenzivirao u predškolskom i školskom raz...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314999/Similar
Matična publikacija: Ljudski potencijali kroz životni vijek: Knjiga sažetaka
Šibenik : Hrvatsko psihološko društvo i Društvo psihologa Šibenik, 2006
Glavni autori: Pavlin-Bernardić, Nina (-), Rovan, Daria (Author), Vlahović-Štetić, Vesna Gliha, Marija
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Pavlin-Bernardić, N. (2006). Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja: Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja. Ljudski potencijali kroz životni vijek: Knjiga sažetaka.

Chicago stil citiranja

Pavlin-Bernardić, Nina. "Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja: Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja." 2006.

MLA stil citiranja

Pavlin-Bernardić, Nina. "Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja: Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja." 2006.