Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja
Kako matematička znanja u današnjem svijetu čine dio temelja gotovo svih ljudskih djelatnosti, sve se više javlja interes za istraživanjem razvoja matematičkih pojmova. Brojna istraživanja pokazuju da razvoj matematičkih pojmova započinje vrlo rano da bi se intenzivirao u predškolskom i školskom raz...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314999/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Ljudski potencijali kroz životni vijek: Knjiga sažetaka Šibenik : Hrvatsko psihološko društvo i Društvo psihologa Šibenik, 2006 |
Glavni autori: | Pavlin-Bernardić, Nina (-), Rovan, Daria (Author), Vlahović-Štetić, Vesna Gliha, Marija |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Pavlin-Bernardić, N. (2006). Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja: Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja. Ljudski potencijali kroz životni vijek: Knjiga sažetaka.
Chicago stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja: Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja." 2006.
MLA stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja: Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja." 2006.