Što dolazi prije – međukulturalna kompetencija ili gramatičko znanje?

U radu se govori o načinima usklađivanja različitih dijelova nastave stranoga jezika – učenja i usvajanja gramatičkih oblika s jedne strane, i s druge strane, postizanja međukulturale kompetencije, koja u današnjem svijetu postaje jednako važnim ciljem kao i opće jezično znanje. Budući da...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315035/Details
Glavni autori: Gulešić Machata, Milvia (-), Novak Milić, Jasna (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01532naa a2200241uu 4500
008 131111s2006 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)268173 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Gulešić Machata, Milvia 
245 1 0 |a Što dolazi prije – međukulturalna kompetencija ili gramatičko znanje? /  |c Gulešić Machata, Milvia ; Novak Milić, Jasna. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a What comes first – intercultural competence or knowledge of grammar? 
300 |f str. 
520 |a U radu se govori o načinima usklađivanja različitih dijelova nastave stranoga jezika – učenja i usvajanja gramatičkih oblika s jedne strane, i s druge strane, postizanja međukulturale kompetencije, koja u današnjem svijetu postaje jednako važnim ciljem kao i opće jezično znanje. Budući da hrvatski jezik ima razvijenu morfologiju i od početka se uče mnoga gramatička pravila, postavlja se pitanje kako gramatička znanja uskladiti s kulturalnima. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130412 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130459 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a međukulturalna kompetencija, gramatički oblici, kulturalna znanja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a intercultural competence, grammatical forms, cultural knowledge  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Novak Milić, Jasna  |4 aut 
773 0 |a XX. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem JEZIK I IDENTITETI (25-27. svibnja 2006. ; Split, Hrvatska) 
942 |c RZB  |u 1  |v Nista  |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak 
999 |c 315035  |d 315033