Što više utječe na mozgovnu organizaciju bilingvala: dob pri početku učenja stranog jezika ili znanje?

Mnogo čimbenika utječe na funkcionalnu mozgovnu organizaciju bilingvalnih osoba. Među ostalima, to su spol, dob pri početku učenja stranih jezika, razina znanja, pismo, jezične specifičnosti, stupanj sličnosti s materinskim jezikom, dominantna ruka i drugi. Stupanj znanja jezika i dob pri početku uč...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315298/Similar
Matična publikacija: Istraživanja govora - Knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska : Filozofski fakultet ; Hrvatsko filološko društvo, 2007
Glavni autori: Mildner, Vesna (-), Deželjin, Vesna (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Mildner, V. (2007). Što više utječe na mozgovnu organizaciju bilingvala: dob pri početku učenja stranog jezika ili znanje?: Što više utječe na mozgovnu organizaciju bilingvala: dob pri početku učenja stranog jezika ili znanje? Istraživanja govora - Knjiga sažetaka.

Chicago stil citiranja

Mildner, Vesna. "Što više utječe na mozgovnu organizaciju bilingvala: dob pri početku učenja stranog jezika ili znanje?: Što više utječe na mozgovnu organizaciju bilingvala: dob pri početku učenja stranog jezika ili znanje?" 2007.

MLA stil citiranja

Mildner, Vesna. "Što više utječe na mozgovnu organizaciju bilingvala: dob pri početku učenja stranog jezika ili znanje?: Što više utječe na mozgovnu organizaciju bilingvala: dob pri početku učenja stranog jezika ili znanje?" 2007.