Škola budućnosti : nove kompetencije učitelja
Promišljajući ideju suvremene škole, pedagogijska znanost i pedagoška praksa ističu važnost učitelja kao nositelja odgojnog i obrazovnog procesa, u školi koja je usklađena s potrebama budućnosti, škole koja je kvalitetna, dinamična, svrhovita, samopropitujuća, škole koja korespondira s promjenama u...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315879/Description |
---|---|
Matična publikacija: |
Poruke XV. križevačkih pedagoških dana : Škola danas, za budućnost : znanstveno-praktični obzori : zbornik radova Varaždinske Toplice ; Bjelovar, Križevci : "Tonimir" ; Hrvatsko pedagoško-književni zbor, Ogranak ; Hrvatsko pedagoško-književni zbor, Ogranak, 2009. |
Glavni autori: | Hrvatić, Neven (-), Bartulović, Marija pedagoginja (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |