Škola budućnosti : nove kompetencije učitelja

Promišljajući ideju suvremene škole, pedagogijska znanost i pedagoška praksa ističu važnost učitelja kao nositelja odgojnog i obrazovnog procesa, u školi koja je usklađena s potrebama budućnosti, škole koja je kvalitetna, dinamična, svrhovita, samopropitujuća, škole koja korespondira s promjenama u...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315879/Similar
Matična publikacija: Poruke XV. križevačkih pedagoških dana : Škola danas, za budućnost : znanstveno-praktični obzori : zbornik radova
Varaždinske Toplice ; Bjelovar, Križevci : "Tonimir" ; Hrvatsko pedagoško-književni zbor, Ogranak ; Hrvatsko pedagoško-književni zbor, Ogranak, 2009.
Glavni autori: Hrvatić, Neven (-), Bartulović, Marija pedagoginja (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Hrvatić, N. (2009). Škola budućnosti : nove kompetencije učitelja: Škola budućnosti : nove kompetencije učitelja. Poruke XV. križevačkih pedagoških dana : Škola danas, za budućnost : znanstveno-praktični obzori : zbornik radova.

Chicago stil citiranja

Hrvatić, Neven. "Škola budućnosti : nove kompetencije učitelja: Škola budućnosti : nove kompetencije učitelja." 2009.

MLA stil citiranja

Hrvatić, Neven. "Škola budućnosti : nove kompetencije učitelja: Škola budućnosti : nove kompetencije učitelja." 2009.