Zajedničko učenje djece i odraslih i vrtiću
Vrijeme promjene u kojem živimo odgojno-obrazovne ustanove suočava sa složenim izazovom osposobljavanja mladih naraštaja za uspješno i što kvalitetnije snalaženje u složenoj i nepredvidivoj budućnosti. Da bi na te zahtjeve mogle odgovoriti, odgojno-obrazovne se ustanove postupno pretvaraju u mjesta...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316093/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih Osijek : Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009. |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02077naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155909.0 | ||
008 | 131111s2009 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)404953 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 618 |a Slunjski, Edita | |
245 | 1 | 0 | |a Zajedničko učenje djece i odraslih i vrtiću / |c Edita Slunjski. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Children and teachers cooperative learning in kindergarten | |
300 | |a 39-44 |f str. | ||
520 | |a Vrijeme promjene u kojem živimo odgojno-obrazovne ustanove suočava sa složenim izazovom osposobljavanja mladih naraštaja za uspješno i što kvalitetnije snalaženje u složenoj i nepredvidivoj budućnosti. Da bi na te zahtjeve mogle odgovoriti, odgojno-obrazovne se ustanove postupno pretvaraju u mjesta razvoja novih oblika ljudske koegzistencije, ravnopravne participacije i zajedničkog učenja učenika i odraslih. Potreba pretvorbe u mjesto zajedničkog i aktivnog samoučenja, samorazvoja i samoodgoja, tj. kvalitetnog življenja učećih subjekata, posebno je izražena u ustanovama ranoga odgoja i obrazovanja, jer su odgoj i učenje male djece utkani u cjelokupni kontekst njihova svakodnevnog življenja u vrtiću. U procesu unaprjeđivanja odgojno-obrazovne prakse vrtića, posebnu vrijednost imaju istraživanja praktičara koja vode rekonstruiranju njihova odgojno-obrazovnog pristupa, razvoju refleksivnog profesionalizma i postizanju profesionalne autonomije. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a zajedničko učenje, učenici, učitelji, dječji vrtić |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a cooperative learning, pupils, teachers, kindergarten |l eng |2 crosbi | ||
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |a Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih (7-9.05.2009. ; Osijek, Hrvatska) |t Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih |d Osijek : Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009. |n Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora |z 978-953-97823-6-6 |g str. 39-44 | |
942 | |c RZB |u 2 |v DomRecenzija |z Strucni - Predavanje - CijeliRad |t 1.09 | ||
999 | |c 316093 |d 316091 |