Akcijsko istraživanje - kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula

U radu se naglašava potreba napuštanja klasičnog kurikuluma i orijentiranje prema suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu. Odgajatelji, stručni suradnici, sveučilišni nastavnici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih sta...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316158/Details
Glavni autori: Petrović-Sočo, Biserka (-), Šagud, Mirjana (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02126naa a2200241uu 4500
005 20150112164427.0
008 131111s2009 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)408699 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Petrović-Sočo, Biserka 
245 1 0 |a Akcijsko istraživanje - kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula /  |c Biserka Petrović-Sočo ; Mirjana Šagud. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Action research - continuous changing and cooperative building of curriculum 
300 |f str. 
520 |a U radu se naglašava potreba napuštanja klasičnog kurikuluma i orijentiranje prema suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu. Odgajatelji, stručni suradnici, sveučilišni nastavnici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih stavova o odgojnim ciljevima i postupcima. Uspješno učenje predškolskog djeteta utemeljuje se na unutarnjoj povezanosti i nedjeljivosti svih aspekata razvoja. Akcijska istraživanja pomažu odgajatelju u mijenjanju tradicionalne paradigme učenja i poučavanja predškolskog djeteta. Ona predstavljaju novu istraživačku paradigmu i proces učenja o praksi i u praksi, osvješćivanje, interpretiranje i razumijevanje teorije od strane praktičara. U njima odgajatelji, uz pomoć svojih suradnika, sistematski istražuju vlastitu praksu, analiziraju konfliktne ideje i dileme te predlažu novu strategiju. Znanstveni doprinos rada je u teorijskom razmatranju akcijskih istraživanja kao kvalitativnog pristupa razumijevanja i mijenjanja aktualne odgojno – obrazovne prakse te iznošenja nekih primjera provedenih akcijskih istraživanja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a akcijsko istraživanje, kurikulum  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a action research, curriculum  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju (20-21.05.2009. ; Zadar, Hrvatska) 
700 1 |9 610  |a Šagud, Mirjana  |4 aut 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Ostalo - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 316158  |d 316156