Akcijsko istraživanje - kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula
U radu se naglašava potreba napuštanja klasičnog kurikuluma i orijentiranje prema suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu. Odgajatelji, stručni suradnici, sveučilišni nastavnici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih sta...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316158/Similar |
---|---|
Glavni autori: | Petrović-Sočo, Biserka (-), Šagud, Mirjana (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Petrović-Sočo, B. (2009). Akcijsko istraživanje - kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula: Akcijsko istraživanje - kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula.
Chicago stil citiranjaPetrović-Sočo, Biserka. Akcijsko istraživanje - kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula: Akcijsko istraživanje - kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula. 2009.
MLA stil citiranjaPetrović-Sočo, Biserka. Akcijsko istraživanje - kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula: Akcijsko istraživanje - kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula. 2009.