Razvoj jezika i rane pismenosti djeteta u vrtiću

Razvoj govornog i pisanog jezika djeteta višeslojan je proces kojeg odgajatelj treba dobro razumjeti, kako bi ga primjerenim postupcima mogao podupirati. Razvoj jezika djeteta u vrtiću proizlazi iz kvalitete cjelokupnog, a posebice jezičnog konteksta vrtića. Djeca u vrtiću "stječu" jezik k...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316787/Details
Matična publikacija: Opismenjavanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme, rešitve
Žalec : Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije, 2010
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01923naa a2200241uu 4500
005 20131205155909.0
008 131111s2010 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)474043 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 618  |a Slunjski, Edita 
245 1 0 |a Razvoj jezika i rane pismenosti djeteta u vrtiću /  |c Edita Slunjski. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Development of Language and Literacy among Children at the Kindergarten Level 
300 |a 38-49  |f str. 
520 |a Razvoj govornog i pisanog jezika djeteta višeslojan je proces kojeg odgajatelj treba dobro razumjeti, kako bi ga primjerenim postupcima mogao podupirati. Razvoj jezika djeteta u vrtiću proizlazi iz kvalitete cjelokupnog, a posebice jezičnog konteksta vrtića. Djeca u vrtiću "stječu" jezik kroz obilje raznovrsnih, a često samoiniciranih i samoorganiziranih aktivnosti. Osim korištenja standardnih znakova, rana pismenost djeteta uključuje i različite vrste njegovih simboličkih reprezentacija. U radu su izneseni rezultati kvalitativnog istraživanja kojim se nastojalo ustanoviti elemente razvoja rane pismenosti djece i uvjete (okruženje vrtića) koji njenom razvoju pogoduju. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a razvoj jezika, rana pismenost, okruženje, vrtić  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a the development of literacy, early literacy, environment, kindergarten  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |a Opismenjavanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme, rešitve (7-8.05.2010. ; Žalec, Slovenija)  |t Opismenjavanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme, rešitve  |d Žalec : Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije, 2010  |n Hočevar, Andreja ; Mažgon, Jasna  |z 978-961-91792-5-3  |g str. 38-49 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 316787  |d 316785