Razvoj jezika i rane pismenosti djeteta u vrtiću
Razvoj govornog i pisanog jezika djeteta višeslojan je proces kojeg odgajatelj treba dobro razumjeti, kako bi ga primjerenim postupcima mogao podupirati. Razvoj jezika djeteta u vrtiću proizlazi iz kvalitete cjelokupnog, a posebice jezičnog konteksta vrtića. Djeca u vrtiću "stječu" jezik k...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316787/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Opismenjavanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme, rešitve Žalec : Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije, 2010 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01923naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155909.0 | ||
008 | 131111s2010 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)474043 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 618 |a Slunjski, Edita | |
245 | 1 | 0 | |a Razvoj jezika i rane pismenosti djeteta u vrtiću / |c Edita Slunjski. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Development of Language and Literacy among Children at the Kindergarten Level | |
300 | |a 38-49 |f str. | ||
520 | |a Razvoj govornog i pisanog jezika djeteta višeslojan je proces kojeg odgajatelj treba dobro razumjeti, kako bi ga primjerenim postupcima mogao podupirati. Razvoj jezika djeteta u vrtiću proizlazi iz kvalitete cjelokupnog, a posebice jezičnog konteksta vrtića. Djeca u vrtiću "stječu" jezik kroz obilje raznovrsnih, a često samoiniciranih i samoorganiziranih aktivnosti. Osim korištenja standardnih znakova, rana pismenost djeteta uključuje i različite vrste njegovih simboličkih reprezentacija. U radu su izneseni rezultati kvalitativnog istraživanja kojim se nastojalo ustanoviti elemente razvoja rane pismenosti djece i uvjete (okruženje vrtića) koji njenom razvoju pogoduju. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a razvoj jezika, rana pismenost, okruženje, vrtić |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a the development of literacy, early literacy, environment, kindergarten |l eng |2 crosbi | ||
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |a Opismenjavanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme, rešitve (7-8.05.2010. ; Žalec, Slovenija) |t Opismenjavanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme, rešitve |d Žalec : Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije, 2010 |n Hočevar, Andreja ; Mažgon, Jasna |z 978-961-91792-5-3 |g str. 38-49 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 316787 |d 316785 |