Učionička i izvanučionička nastava u kontekstu odnosa i prožimanja formalnog, neformalnog i informalnog učenja
U radu se raspravlja o učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi uz razumno prožimanje formalnog, neformalnog i informalnog učenja. Razmatraju su teorijska značajka formalnog, neformalno i informalnog učenja, u kontekstu međusobne umreženosti u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi, njihove odno...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322424/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Budućnost obrazovanja učitelja, Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar Subotica, Srbija, 15-18.9.2008 |
Glavni autor: | Jurčić, Marko, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02212nam a22001697a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140116151533.0 | ||
008 | 140116b2008 rb ||||| |||| 00| 0 hrv d | ||
035 | |a (CROSBI)657597 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |d HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 591 |a Jurčić, Marko, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Učionička i izvanučionička nastava u kontekstu odnosa i prožimanja formalnog, neformalnog i informalnog učenja / |c Marko Jurčić. |
246 | |a Classroom and outdoor education in the context of the interpenetration of formal, non-formal and informal learning | ||
520 | |a U radu se raspravlja o učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi uz razumno prožimanje formalnog, neformalnog i informalnog učenja. Razmatraju su teorijska značajka formalnog, neformalno i informalnog učenja, u kontekstu međusobne umreženosti u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi, njihove odnose, granice, dodirne i prijelazne točke. Formalno učenje, u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi utemeljeno je poglavito na prostoru (prirodnom, kulturnom, gospodarstvenom i slično), na mjestu (gradskom, prigradskom, seoskom), na izvorima znanja (prirodnim, tehničkim, tehnološkim), na utjecajima pojedinca i grupe. Neformalno učenje, u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi, izrazitije se javlja kroz pojmove: epizode, iskustveni tijek i buduće ponašanje koji se prelamaju s pojmovima implicitno, reaktivno i promišljeno učenje. Informalno učenje u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi događa se uz učenje životnijih sadržaja (učenje o samom životu) koji pomažu učenicima, s jedne strane u stjecanju znanja i potrebnih vještina (vezano za životna pitanja), s druge strane u razumijevanju kako funkcionira život izvan škole, s treće strane u socijalnom integriranju, razumijevanju i lakšem snalaženju u izvanškolskom svijetu. | ||
693 | |a učenik, učitelj, učionička nastava, izvanučionička nastava, učenje, poučavanje | ||
773 | 0 | |a Budućnost obrazovanja učitelja |d Subotica : Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar, 2008. |n Subotica, Srbija, 15-18.9.2008 |t Budućnost obrazovanja učitelja, Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar | |
942 | |c RZB |t 1.06 |u 2 | ||
999 | |c 322424 |d 322421 |