Učionička i izvanučionička nastava u kontekstu odnosa i prožimanja formalnog, neformalnog i informalnog učenja

U radu se raspravlja o učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi uz razumno prožimanje formalnog, neformalnog i informalnog učenja. Razmatraju su teorijska značajka formalnog, neformalno i informalnog učenja, u kontekstu međusobne umreženosti u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi, njihove odno...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322424/Details
Matična publikacija: Budućnost obrazovanja učitelja, Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar
Subotica, Srbija, 15-18.9.2008
Glavni autor: Jurčić, Marko, pedagog (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
LEADER 02212nam a22001697a 4500
005 20140116151533.0
008 140116b2008 rb ||||| |||| 00| 0 hrv d
035 |a (CROSBI)657597 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |d HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 591  |a Jurčić, Marko,   |c pedagog 
245 1 0 |a Učionička i izvanučionička nastava u kontekstu odnosa i prožimanja formalnog, neformalnog i informalnog učenja /   |c Marko Jurčić. 
246 |a Classroom and outdoor education in the context of the interpenetration of formal, non-formal and informal learning 
520 |a U radu se raspravlja o učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi uz razumno prožimanje formalnog, neformalnog i informalnog učenja. Razmatraju su teorijska značajka formalnog, neformalno i informalnog učenja, u kontekstu međusobne umreženosti u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi, njihove odnose, granice, dodirne i prijelazne točke. Formalno učenje, u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi utemeljeno je poglavito na prostoru (prirodnom, kulturnom, gospodarstvenom i slično), na mjestu (gradskom, prigradskom, seoskom), na izvorima znanja (prirodnim, tehničkim, tehnološkim), na utjecajima pojedinca i grupe. Neformalno učenje, u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi, izrazitije se javlja kroz pojmove: epizode, iskustveni tijek i buduće ponašanje koji se prelamaju s pojmovima implicitno, reaktivno i promišljeno učenje. Informalno učenje u povezanoj učioničkoj i izvanučioničkoj nastavi događa se uz učenje životnijih sadržaja (učenje o samom životu) koji pomažu učenicima, s jedne strane u stjecanju znanja i potrebnih vještina (vezano za životna pitanja), s druge strane u razumijevanju kako funkcionira život izvan škole, s treće strane u socijalnom integriranju, razumijevanju i lakšem snalaženju u izvanškolskom svijetu. 
693 |a učenik, učitelj, učionička nastava, izvanučionička nastava, učenje, poučavanje 
773 0 |a Budućnost obrazovanja učitelja  |d Subotica : Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar, 2008.  |n Subotica, Srbija, 15-18.9.2008  |t Budućnost obrazovanja učitelja, Magyar Tannyelvű Tanitóképző Kar 
942 |c RZB  |t 1.06  |u 2 
999 |c 322424  |d 322421