Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: uloga proaktivnosti i pristupa učenju
Cilj je istraživanja provjeriti doprinos proaktivnosti i različitih pristupa učenju akademskom postignuću studenata. Nadalje, provjerava se i medijacijska uloga različitih pristupa učenju (dubinskog, površinskog i strateškog) u odnosu proaktivnosti i akademskog postignuća. Podaci su prikupljeni anke...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335329/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Suvremena psihologija 17 (2014), 2 ; str. 125-136 |
| Glavni autori: | Vrdoljak, Gabrijela (-), Kristek, Marija (Author), Jakopec, Ana, Zarevski, Predrag |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Vrdoljak, G. (2014). Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: uloga proaktivnosti i pristupa učenju: Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: uloga proaktivnosti i pristupa učenju. Suvremena psihologija, p. 7.
Chicago stil citiranjaVrdoljak, Gabrijela. "Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: uloga proaktivnosti i pristupa učenju: Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: uloga proaktivnosti i pristupa učenju." 2014: 7.
MLA stil citiranjaVrdoljak, Gabrijela. "Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: uloga proaktivnosti i pristupa učenju: Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: uloga proaktivnosti i pristupa učenju." 2014: 7.