Uloga konceptualne metafore u poučavanju vokabulara kod videćih i slijepih učenika engleskog jezika
U radu raspravljamo o ulozi konceptualne metafore pri retenciji frazema kod učenja engleskog kao stranog jezika. Konceptualna metafora ima učinak na retenciju oblika i značenja figurativnih izraza, što potvrđuje i naše istraživanje provedeno na uzorku slijepih i slabovidnih te videćih hrvatskih sred...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335428/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Metafore koje istražujemo: suvremeni uvidi u konceptualnu metaforu Biblioteka Srednje Europe |
Glavni autori: | Geld, Renata (-), Tadić, Tomislav (Author), Stanojević, Mateusz-Milan |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Geld, R. (2014). Uloga konceptualne metafore u poučavanju vokabulara kod videćih i slijepih učenika engleskog jezika: Uloga konceptualne metafore u poučavanju vokabulara kod videćih i slijepih učenika engleskog jezika. Metafore koje istražujemo: suvremeni uvidi u konceptualnu metaforu.
Chicago stil citiranjaGeld, Renata. "Uloga konceptualne metafore u poučavanju vokabulara kod videćih i slijepih učenika engleskog jezika: Uloga konceptualne metafore u poučavanju vokabulara kod videćih i slijepih učenika engleskog jezika." 2014.
MLA stil citiranjaGeld, Renata. "Uloga konceptualne metafore u poučavanju vokabulara kod videćih i slijepih učenika engleskog jezika: Uloga konceptualne metafore u poučavanju vokabulara kod videćih i slijepih učenika engleskog jezika." 2014.