Ciljevi postignuća i motivacijska uvjerenja pri učenju matematike
Ciljevi postignuća definiraju se kao svrha uključivanja učenika u aktivnosti kojima dolaze do akademskog postignuća, a vrsta usvojenog cilja predstavlja osnovu za način na koji doživljavaju i interpretiraju nastavne zadatke te kako pristupaju njihovom izvršavanju. U okviru 2 x 2 modela ciljeva posti...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335519/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Sažetci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru Zadar : Sveučilište u Zadru, 2014 |
Glavni autori: | Rovan, Daria (-), Pavlin-Bernardić, Nina (Author), Vlahović-Štetić, Vesna |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Rovan, D. (2014). Ciljevi postignuća i motivacijska uvjerenja pri učenju matematike: Ciljevi postignuća i motivacijska uvjerenja pri učenju matematike. Sažetci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru.
Chicago stil citiranjaRovan, Daria. "Ciljevi postignuća i motivacijska uvjerenja pri učenju matematike: Ciljevi postignuća i motivacijska uvjerenja pri učenju matematike." 2014.
MLA stil citiranjaRovan, Daria. "Ciljevi postignuća i motivacijska uvjerenja pri učenju matematike: Ciljevi postignuća i motivacijska uvjerenja pri učenju matematike." 2014.