Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave
Među brojnim teorijskim okvirima koji nastoje objasniti ulogu koju motivacija ima u procesu učenja, teorija očekivanja i vrijednosti (Eccles i Wigfield, 2000) ističe se kao jedan od najvažnijih pristupa istraživanju motivacijskih procesa. Općenito gledano, ova teorija pokušava objasniti kako pojedin...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335655/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
2. Dani obrazovnih znanosti - Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama: Program i sažeci radova Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2014 |
Glavni autori: | Rovan, Daria (-), Trupčević, Goran (Author), Glasnović-Gracin, Dubravka |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Rovan, D. (2014). Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave: Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave. 2. Dani obrazovnih znanosti - Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama: Program i sažeci radova.
Chicago stil citiranjaRovan, Daria. "Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave: Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave." 2014.
MLA stil citiranjaRovan, Daria. "Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave: Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave." 2014.