Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave

Među brojnim teorijskim okvirima koji nastoje objasniti ulogu koju motivacija ima u procesu učenja, teorija očekivanja i vrijednosti (Eccles i Wigfield, 2000) ističe se kao jedan od najvažnijih pristupa istraživanju motivacijskih procesa. Općenito gledano, ova teorija pokušava objasniti kako pojedin...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335655/Similar
Matična publikacija: 2. Dani obrazovnih znanosti - Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama: Program i sažeci radova
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2014
Glavni autori: Rovan, Daria (-), Trupčević, Goran (Author), Glasnović-Gracin, Dubravka
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Rovan, D. (2014). Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave: Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave. 2. Dani obrazovnih znanosti - Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama: Program i sažeci radova.

Chicago stil citiranja

Rovan, Daria. "Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave: Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave." 2014.

MLA stil citiranja

Rovan, Daria. "Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave: Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave." 2014.