Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000479439/Details
Matična publikacija: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
4 (2002), 1(4) ; str. 9-22
Glavni autor: Kudek Mirošević, Jasna (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 01068caa a2200301 ir4500
001 NSK01000479439
003 HR-ZaNSK
005 20160127085505.0
008 030416s2002 ci ||| ||hrv
015 |a HP02-3114  |2 HR 
035 |9 (HR-ZaNSK)480214 
035 |9 (HR-ZaNSK)430416020 
035 |a (HR-ZaNSK)000479439 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
080 |a 376.24 
100 1 |a Kudek Mirošević, Jasna 
245 1 0 |a Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti /  |c Jasna Mirošević Kudek. 
300 |b Ilustr. 
500 |a Izvod iz magistarskog rada 
504 |a Bibliografija: 13 jed 
504 |a Summary 
650 7 |a Bolesna djeca  |x Suportivna psihoterapija  |2 nskps 
773 0 |t Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |x 1332-0513  |g 4 (2002), 1(4) ; str. 9-22  |w nsk.(HR-ZaNSK)000245207 
932 |a da 
981 |p CRO  |z B5/02 
998 |a dimo0304  |a boki0306  |c gmao040706  |c bpki050826  |c ktup160127 
886 0 |2 unimarc  |b 00784naa2 2200229 450