Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000479439/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu 4 (2002), 1(4) ; str. 9-22 |
Glavni autor: | Kudek Mirošević, Jasna (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Kudek Mirošević, J. (2002). Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti: Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu.
Chicago stil citiranjaKudek Mirošević, Jasna. "Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti: Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti." 2002.
MLA stil citiranjaKudek Mirošević, Jasna. "Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti: Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti." 2002.