Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000497560/Details
Glavni autor: Kurnoga Živadinović, Nataša (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : N. Kurnoga Živadinović, 2002.
LEADER 01311cam a2200349 ir4500
001 NSK01000497560
003 HR-ZaNSK
005 20080125101639.0
008 030930s2002 ci m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)498363 
035 |9 (HR-ZaNSK)430930004 
035 |a (HR-ZaNSK)000497560 
040 |a HR-ZaEF  |b hrv  |c HR-ZaEF  |d HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 658.8.012.1(043.2) 
080 |a 519.237.7(043.2) 
100 1 |a Kurnoga Živadinović, Nataša 
245 1 0 |a Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja :  |b magistarski rad /  |c Nataša Kurnoga Živadinović. 
260 |a Zagreb :  |b N. Kurnoga Živadinović,  |c 2002.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 143 lista ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet 
500 |a Dostupno i na CD-ROM-u 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2002 
504 |a Bibliografija: listovi 120-127 i uz tekst 
776 0 |t Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja  |w nsk.(HR-ZaNSK)000503400 
981 |p CRO  |r HRB2002 
998 |f ĐUMA0309  |f LJME0309  |f VŠPR0310  |n DCR  |m vško0311  |m vhop0311  |c đluo0401 
852 4 |j DCR-ZG-504/03 
852 4 |j EFZ 
876 |e DCR  |a 504/2003 
886 0 |2 unimarc  |b 01005nam0 2200289 450