Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000497560/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Kurnoga Živadinović, Nataša (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
N. Kurnoga Živadinović,
2002.
|
APA stil citiranja
Kurnoga Živadinović, N. (2002). Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja: Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja : magistarski rad. Zagreb: N. Kurnoga Živadinović.
Chicago stil citiranjaKurnoga Živadinović, Nataša. Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja: Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja : magistarski rad. Zagreb: N. Kurnoga Živadinović, 2002.
MLA stil citiranjaKurnoga Živadinović, Nataša. Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja: Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja : magistarski rad. Zagreb: N. Kurnoga Živadinović, 2002.