Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000497560/Similar
Glavni autor: Kurnoga Živadinović, Nataša (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : N. Kurnoga Živadinović, 2002.

APA stil citiranja

Kurnoga Živadinović, N. (2002). Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja: Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja : magistarski rad. Zagreb: N. Kurnoga Živadinović.

Chicago stil citiranja

Kurnoga Živadinović, Nataša. Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja: Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja : magistarski rad. Zagreb: N. Kurnoga Živadinović, 2002.

MLA stil citiranja

Kurnoga Živadinović, Nataša. Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja: Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja : magistarski rad. Zagreb: N. Kurnoga Živadinović, 2002.