Spremnost za školu
Sažetak: U radu se razmatraju pojam spremnosti za školu i njegove transformacije u skladu sa znanstvenim spoznajama o općem, a posebno, kognitivnom razvoju djece. Zasebno se analizira spremnost za školu kao posljedica sazrijevanja, kao posljedica stjecanja konkretnih, specifi čnh znanja i kompetenci...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000737790/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Odgojne znanosti 10 (2008), 2(16) ; str. 285-300 |
Glavni autor: | Čudina-Obradović, Mira (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Odgojne znanosti |
LEADER | 01877caa a2200277 ir4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000737790 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20111004115938.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 100527s2008 ci ||| ||hrv | ||
035 | |9 (HR-ZaNSK)740419 | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000737790 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
080 | |a 373 | ||
100 | 1 | |a Čudina-Obradović, Mira | |
245 | 1 | 0 | |a Spremnost za školu : |b višestrukost značenja pojma i njegova suvremena uporaba / |c Mira Čudina-Obradović. |
504 | |a Bibliografija: 19 jed | ||
504 | |a Summary | ||
520 | 8 | |a Sažetak: U radu se razmatraju pojam spremnosti za školu i njegove transformacije u skladu sa znanstvenim spoznajama o općem, a posebno, kognitivnom razvoju djece. Zasebno se analizira spremnost za školu kao posljedica sazrijevanja, kao posljedica stjecanja konkretnih, specifi čnh znanja i kompetencija i kao posljedica interakcije procesa sazrijevanja i poticanja iz okoline. Kao neproduktivan pristup odbacuje se razumijevanje spremnosti za školu kao puko sazrijevanje, ali i kao specifi čna "školska" baza znanja. Prihvaća se i raspravlja suvremena "jednadžba školske spremnosti" u koju ulaze sastavnice spremnost obitelji, spremnost šire zajednice, spremnost društvenih službi (socijalnih i obrazovnih), te spremnost škole za prihvat djece različite spremnosti za školu. Iznosi se mogućnost dobrog funkcioniranja svake od tih sastavnica, te se ističe važnost što boljeg poznavanja relativnog udjela različitih kompetencija u učenikovoj uspješnosti nakon dužeg praćenja | |
653 | 0 | |a Spremnost za školu | |
773 | 0 | |t Odgojne znanosti |x 1846-1204 |g 10 (2008), 2(16) ; str. 285-300 |w nsk.(HR-ZaNSK)000606098 | |
981 | |b B21/08 |p CRO | ||
998 | |a dalo100527 |c zvdo111004 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/odgojne-znanosti |y Odgojne znanosti |