Upravljanje odnosima s klijentima i kvaliteta usluga

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000852399/Details
Matična publikacija: Zbornik Veleučilišta u Karlovcu
2 (2012), 1 ; str. 113-123
Glavni autor: Severović, Kornelija (-)
Ostali autori: Martišković, Željko (-), Horžin, Ana-Mari
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01146caa a2200313 i 4500
001 NSK01000852399
003 HR-ZaNSK
005 20131126134959.0
007 ta
008 130828s2012 ci | |||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000852399 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 338  |2 MRF 1998. 
080 |a 65  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Severović, Kornelija 
245 1 0 |a Upravljanje odnosima s klijentima i kvaliteta usluga /  |c Kornelija Severović, Željko Martišković, Ana-Mari Horžin. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija i elektronički izvori: 18 jed. 
504 |a Abstract 
653 0 |a Poslovne strategije  |a Upravljanje odnosima s klijentima  |a Kvaliteta usluga  |a Oblikovanje usluga 
700 1 |a Martišković, Željko 
700 1 |a Horžin, Ana-Mari 
773 0 |t Zbornik Veleučilišta u Karlovcu  |x 1848-3038  |g 2 (2012), 1 ; str. 113-123 
981 |b B07/12  |p CRO 
998 |a sapo130828 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=130239  |y Elektronička verzija članka