Konceptualni model kao alat za upravljanje kvalitetom bankarskih usluga
Sažetak: Kvaliteta je postala osnovni čimbenik gospodarske učinkovitosti i osnovni princip djelovanja uspješnih organizacija. Posljedica toga je revolucija na području kvalitete, koja je zahvatila sve vrste proizvoda i usluga, pa tako i područje bankarskih usluga. Razumjeti sadašnje i buduće potrebe...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000735621 |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomski vjesnik 22 (2009), 1 ; str. 147-160 |
Glavni autor: | Severović, Kornelija (-) |
Ostali autori: | Žajdela Hrustek, Nikolina (-), Cvetkovič, Bojana |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Ekonomski vjesnik |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: