|
|
|
|
LEADER |
01098naa a2200289 i 4500 |
001 |
NSK01000925697 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20160224143033.0 |
007 |
ta |
008 |
160224s2014 ci | |0|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000925697
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 378
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Dželalija, Mile
|
245 |
1 |
0 |
|a Theoretical base for multidimensional classification of learning outcomes in reforming qualifications frameworks /
|c Mile Dželalija, Mislav Balković.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija i elektronički izvori: 16 jed.
|
504 |
|
|
|a Sažetak
|
653 |
|
0 |
|a Ishodi učenja
|a Klasifikacija
|a Kvalifikacija
|a Kvaliteta
|a Osiguravanje kvalitete
|a Priznavanje kvalitete
|
700 |
1 |
|
|a Balković, Mislav
|
773 |
0 |
|
|t Interdisciplinary description of complex systems (Tisak)
|x 1334-4684
|g 12 (2014), 2 ; str. 151-160
|
981 |
|
|
|b B04/14
|
998 |
|
|
|a sapo160224
|
856 |
4 |
2 |
|u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=178248
|y Elektronička verzija članka
|