Students' understanding of velocity-time graphs and the sources of conceptual difficulties

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000932319/Details
Matična publikacija: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)
16 (2014), 1 ; str. 43-80
Glavni autor: Erceg, Nataša (-)
Ostali autori: Aviani, Ivica (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01331naa a2200313 i 4500
001 NSK01000932319
003 HR-ZaNSK
005 20160503093627.0
007 ta
008 160503s2014 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000932319 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 1 |a eng  |a hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 53  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Erceg, Nataša 
245 1 0 |a Students' understanding of velocity-time graphs and the sources of conceptual difficulties =  |b Učeničko i studentsko razumijevanje grafova vremenske promjene brzine i izvori konceptualnih poteškoća /  |c Nataša Erceg, Ivica Aviani. 
246 3 1 |a Učeničko i studentsko razumijevanje grafova vremenske promjene brzine i izvori konceptualnih poteškoća 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: str. 62-65 
546 |a Tekst na hrv. jeziku: str. 66-80 
653 0 |a Fizika  |a Nastava fizike  |a Grafički prikazi  |a Konceptualno razumijevanje  |a Srednjoškolci  |a Studenti fizike  |a Kurikulum 
700 1 |a Aviani, Ivica 
773 0 |t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)  |x 1848-5189  |g 16 (2014), 1 ; str. 43-80 
981 |b B05/14 
998 |a dalo160503 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=178253  |y Elektronička verzija članka