Bridging the gap between teachers' initial education and induction through student teacher' school practice

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000980282/Details
Matična publikacija: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak)
17 (2015), 2 ; str. 43-70
Glavni autor: Kovač Cerović, Tünde (-)
Ostali autori: Radišić, Jelena (-), Stanković, Dejan
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01293naa a2200337 i 4500
001 NSK01000980282
003 HR-ZaNSK
005 20171215112438.0
007 ta
008 171204s2015 ci | |1|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000980282 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 378  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Kovač Cerović, Tünde 
245 1 0 |a Bridging the gap between teachers' initial education and induction through student teacher' school practice :  |b case study of Serbia /  |c Tünde Kovač Cerović, Jelena Radišić, Dejan Stanković. 
300 |b Ilustr. 
500 |a Međunarodna konferencija Teacher Education Policy in Europe (TEPE), Zagreb, 2014. 
504 |a Bibliografija: str. 66-69 
504 |a Sažetak 
505 8 |a Sadrži i bilješke uz tekst. 
653 0 |a Obrazovanje nastavnika  |a Stručno-pedagoška praksa  |a Fakulteti  |a Škole 
653 5 |a Srbija 
700 1 |a Radišić, Jelena 
700 1 |a Stanković, Dejan 
773 0 |t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak)  |x 1848-5650  |g 17 (2015), 2 ; str. 43-70  |w nsk.(HR-ZaNSK)000811765 
981 |b B07/15 
998 |a dalo1712 
856 4 1 |u http://hrcak.srce.hr/143232  |y Elektronička verzija članka