|
|
|
|
LEADER |
01293naa a2200337 i 4500 |
001 |
NSK01000980282 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20171215112438.0 |
007 |
ta |
008 |
171204s2015 ci | |1|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000980282
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 378
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Kovač Cerović, Tünde
|
245 |
1 |
0 |
|a Bridging the gap between teachers' initial education and induction through student teacher' school practice :
|b case study of Serbia /
|c Tünde Kovač Cerović, Jelena Radišić, Dejan Stanković.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
500 |
|
|
|a Međunarodna konferencija Teacher Education Policy in Europe (TEPE), Zagreb, 2014.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 66-69
|
504 |
|
|
|a Sažetak
|
505 |
8 |
|
|a Sadrži i bilješke uz tekst.
|
653 |
|
0 |
|a Obrazovanje nastavnika
|a Stručno-pedagoška praksa
|a Fakulteti
|a Škole
|
653 |
|
5 |
|a Srbija
|
700 |
1 |
|
|a Radišić, Jelena
|
700 |
1 |
|
|a Stanković, Dejan
|
773 |
0 |
|
|t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak)
|x 1848-5650
|g 17 (2015), 2 ; str. 43-70
|w nsk.(HR-ZaNSK)000811765
|
981 |
|
|
|b B07/15
|
998 |
|
|
|a dalo1712
|
856 |
4 |
1 |
|u http://hrcak.srce.hr/143232
|y Elektronička verzija članka
|